[VB.NET] Bij Uninstall code uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

• R.A.
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heeft iemand een idee hoe je code moet laten uitvoeren als je je programma wilt verwijderen van de comp. Ik schrijf nl dingen in het register maar dat moet natuurlijk wel weer weg als programma verwijderd word.

Alvast bedankt,

Roy

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 14:28

koli-man

Bartender!!!!

Als je gebruikt maakt van Installshield, die slaat die informatie op in het register en maakt gebruik van een GUID, gewoon een id. Dit id is gekoppeld aan een uninst.isu of zoiets en dat doet het werk voor jou, maar misschien iets meer info geven en nog wat zoeken.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• R.A.
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
koli-man schreef op 06 april 2004 @ 12:00:
Als je gebruikt maakt van Installshield, die slaat die informatie op in het register en maakt gebruik van een GUID, gewoon een id. Dit id is gekoppeld aan een uninst.isu of zoiets en dat doet het werk voor jou, maar misschien iets meer info geven en nog wat zoeken.
Nou hoe ik het nu doe is als volgt. Ik heb een install gemaakt via de wizard. Deze maakt gewoon de executable. Voor de rest niks. In mijn code heb ik een class gemaakt die alleen 1 waarde uitleest en wegschrijft in de run folder van het register. Maar deze wordt natuurlijk niet verwijderd als programma geuninstalled word via software.

Bij mij werkt zoeken op dit moment niet :-s. Geeft een error dat hij default niet kan vinden.