[Notebook] FN toets blijft actief

Pagina: 1
Acties:
  • 15.318 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108887

Topicstarter
Sinds een tijdje blijft de FN toets op mijn laptop een soort van hangen (actief).
De FN toets zorgt ervoor dat je met knoppen midden op mijn toetsenbord ( K, L, :, etc) cijfers kunt aanslaan. Dus bij Fn + K krijgt je een 2.

Maar nu blijft die knop ingedrukt, en ik weet niet hoe ik deze moet uitschakelen. Ik heb al van alles geprobeerd. In de search komt niks met een Fn toets voor en Google levert ook niks op.

Kent iemand dit probleem of weet iemand de oplossing?

Het gaat hier om een Sony Vaio PCG FX702

Afbeeldingslocatie: http://img.epinions.com/images/opti/6d/fc/pr-Laptops_Sony_VAIO_FX702_Laptop_PCG_FX702-resized200.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:08

pietje63

RTFM

Vaak zit er ook een soort capslock voor de fn toets, is die niet per ongeluk ingedrukt?
Verder is de fn toets vaak sofwarematig uit te schakelen door de driver van je toetsenbord te disabele

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kan zowel de Fn capslock knop niet vinden als de drivers van de het toetsenbord. Bij het configuratiescherm zitten wel opties voor het keyboard, maar daar staat niks bij over een Fn toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou door op wat knoppen te drukken (wat ik overigens al veel gedaan had) is de Fn toets ineens disabled. Gewoon met 2 handen zoveel mogelijk knoppen indrukken hehe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lobertje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04 08:47
Jah dat had ik ook nou ik ben er achter hoe je dat doet: Druk "fn + F11" in dat is bij mij de optie anders moet je ff "fn + F1" daar staat het wel in de help alstu

Lobertje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Er is vaak ook een toets met de tekst Num Lk oid erop. Fn en die toets zou dit uit moeten zetten. Ik heb dit idd ook wel eens gehad, dacht dat ik windows niet meer in kon. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 10:29
Het is wel een beetje overdreven om zo'n oud topic te kicken. Kleine uitleg over de fn toets; dit is op elk toetsenbord anders en op sommige toetsenborden zit dus een Fn lock toetsenbord waardoor de Fn knop 'ingedrukt blijft'.
Pagina: 1