Ik heb iets "doms" gedaan. Ik was aan het spelen met mijn monitor opties bij beeldscherm in het configuratiescherm. Toen zag ik staan dat je in kan stellen hoeveel hertz je kan gebruiken. De enige optie was 60 hertz (het is een hele oude gare monitor). Vervolgens heb ik het vinkje bij "Alleen opties weergeven die deze monitor aankan" uitgezet en gekozen voor 120 hertz. Daarna veranderde het beeld ik bewegende streepjes waar ik weinig mee kan doen.
Gewoonlijk schakelt Windows dit soort zaken na 15 seconden terug als je niet bevestigt. Ik heb nergens meer op gedrukt die 15 seconden maar het beeld blijft zo.
Zelf heb ik al opgestart in veilige modus wat prima lukt maar dan is deze optie grijs. Hetzelfde verhaal als ik inlog via remote desktop. De optie blijft dan grijs.
Heeft iemand suggesties hoe ik dit op kan lossen?
Gewoonlijk schakelt Windows dit soort zaken na 15 seconden terug als je niet bevestigt. Ik heb nergens meer op gedrukt die 15 seconden maar het beeld blijft zo.
Zelf heb ik al opgestart in veilige modus wat prima lukt maar dan is deze optie grijs. Hetzelfde verhaal als ik inlog via remote desktop. De optie blijft dan grijs.
Heeft iemand suggesties hoe ik dit op kan lossen?