Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

AT Voeding's fan draait niet goed na mod *opgelost

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Morguh,

Ik heb gisteren een nieuwe kabel + schakelaar aan mijn voeding gemod. Dit omdat ik een houte frontplaat voor mijn kast aan het maken ben.

Nu heb ik de nieuwe kabel gesoldeerd, precies zo als de oude kabel ook zat, en heb ik ook de schakelaar aan de kabel gesoldeerd. Als ik de schakelaar omzet gaat mijn fan met stoten draaien, aan, uit, aan, uit, aan,uit enz.

Er staat wel gewoon spanning op de aansluitingen voor de hardeschijf etc, deze spanning is wel constant.

Ik heb al geprobeerd om een andere schakelaar te bevestigen maar dit mocht niet helpen.

Iemand een idee ?

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

? heb je nu een je schakelaar van je voeding verzet of een schakelaar voor je fan gezet ?
ik denk dat je het eerste bedoelt en dan is het enige waar ik kan opkomen een slecht contact

</onzin>

Verwijderd

Topicstarter
nuclear waste schreef op 06 april 2004 @ 11:04:
? heb je nu een je schakelaar van je voeding verzet of een schakelaar voor je fan gezet ?
ik denk dat je het eerste bedoelt en dan is het enige waar ik kan opkomen een slecht contact
Ik heb de schakelaar van mijn voeding vervangen. Aan de FAN heb ik niets gedaan, wel heb ik al geprobeerd om een andere FAN aan te sluiten, maar dan heb ik hetzelfde probleem

Waar zou ik dan evt. slecht contact maken ? Op de schakelaar ? Of op het punt waar ik de kabel heb gesoldeerd in de voeding.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 11:06 ]

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Dat zou goed kunnen ja. Probeer eens om hem direct door te verbinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er al achter, het is nodig om je voeding te belasten. Bedankt voor het meedenken.