Toon posts:

Canon Powershot A80 of Ixus 400?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit ontzettend te twijfelen tussen deze twee cameras en ben van plan om een van de twee deze week te gaan kopen.

Ik heb de indruk dat wat betreft het fotograferen van landschappen, de A80 beter uit de verf komt dan de Ixus 400. Ik zag foto's van de laatste en ze leken ietwat wazig etc.

Na het uitgebreid lezen van diverse topics en het bekijken van vele foto's in dit forum, weet ik het helemaal niet meer 8)7

Ik heb dus echt wat hulp en tips nodig. Waar zouden jullie voor gaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 10:31 ]

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik geloof dat dit niet het eerste topic is.

Maar zoals je zelf wel begrijpt... Wat wil je ermee gaan doen?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Suzy, je hebt nu al de keuze samengevat tot twee camera's, nu zou je eigenlijk wel moeten kunnen kiezen. Ga naar de winkel en vergelijk beide camera's qua grootte, hoe je ze vasthoudt, en wat voor foto's ze maken (neem een CF-kaartje mee). Alleen jouw eisen, wensen, en budget tellen, niet 'waar anderen voor zouden gaan', anders reageert de helft met Ixus 400, en de andere helft met de A80. Schiet niet op :)

Weeg de voordelen en nadelen van beide cams aan elkaar af, en maak je keuze. Alleen jij kan dat doen, niemand anders :) Succes met je keuze, en post wat pics in Canon Digital Ixus 400/PowerShot S400 of Canon A80 ervaringen topic deel II ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.