Toon posts:

[html] onblur=window.close iets tegen te doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
er is een website waar ik regelmatig kom maar welke zichzelf constant af wil sluiten als de focus er af is. Ik probeer hier iets tegen te vinden maar tot nog toe werkt het niet. in de bron van de html staat o.a.
code:
1
<BODY onblur=window.close() text=#000000 vLink=#551a8b aLink=#ff0000 link=#0000ee bgColor=#90c8ad>

de eerste pagina geeft een lijstje weer en als ik een item van dat lijstje aanklik om details te kunnen zien opent deze. Maar het is niet mogelijk om de text en foto te selecteren. Ook dan wil de pagina zich afsluiten.

ik neem aan dat onblur=windows.close de boosdoener is? De website designer vragen het te veranderen is geen optie want waarschijnlijk werkt dit met opzet zo.
Valt hier niet omheen te werken het werkt echt vervelend.

het is dat ik niet echt veel van programmeertalen weet anders had ik misschien kunnen proberen de data tussen de tags vandaan te extracten naar een ander document toe?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 10:28:
er is een website waar ik regelmatig kom maar welke zichzelf constant af wil sluiten als de focus er af is. Ik probeer hier iets tegen te vinden maar tot nog toe werkt het niet. in de bron van de html staat o.a.
code:
1
<BODY onblur=window.close() text=#000000 vLink=#551a8b aLink=#ff0000 link=#0000ee bgColor=#90c8ad>

de eerste pagina geeft een lijstje weer en als ik een item van dat lijstje aanklik om details te kunnen zien opent deze. Maar het is niet mogelijk om de text en foto te selecteren. Ook dan wil de pagina zich afsluiten.

ik neem aan dat onblur=windows.close de boosdoener is? De website designer vragen het te veranderen is geen optie want waarschijnlijk werkt dit met opzet zo.
Valt hier niet omheen te werken het werkt echt vervelend.

het is dat ik niet echt veel van programmeertalen weet anders had ik misschien kunnen proberen de data tussen de tags vandaan te extracten naar een ander document toe?
Misschien dat Proxomitron makkelijk doet wat jij wil. :) (tevens is het een beveiliging tegen een hoop andere nutteloze zooi ;))

Signature

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

javascript disablen :P

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Zet in je adresbalk eens javascript:document.body.onBlur=void()

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat is inderdaad een oplossing, javascript disablen :D
wat moet dat regeltje van jou doen, rollebol?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

De body.onBlur vervangen zodat het niks doet.

Signature

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens bovenaan de topiclist van Programming & Webscripting. Er staat iets over Javascript en HTML enzo B)

Programming & Webscripting » Webdesign & Graphics dus.

Verwijderd

Topicstarter
hmm misschien doe ik iets verkeerd maar daar gebeurd nix mee met mij.

hier is een voorbeeld-link trouwens

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij probeer je me duidelijk te maken dat ik in het verkeerde forum verdwaald ben?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:47

Pelle

🚴‍♂️

Als iemand anders iets op z'n site heeft, wat jij niet leuk vindt, dan moet je daar mee mee leren leven. Simpel as that :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.