Toon posts:

[shareaza] download raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft ook de volgnede problemen met shareaza?

ik download een torrent en dan komt er wel bij te staan dat ie met 500k/s download maar als je dan in het schermpje kijkt komt er iedere keer maar 0.2 k bij dus hij download veel langzamer.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:57

UTM

Is het niet zo dat die 500 kb het aantal is dat je _kan_ downloaden, maar doordat je te weinig credits of verkeerde instellingen (ik ken het proggie niet) je die maximale dl snelheid niet haalt?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08 14:55
Kijk even naar je instellingen voor weergave van het verkeer, wil nog wel eens op kbit staan ipv kbyte.

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

zou best kunnen dat ie met bits en bytes door elkaar haalt...

mischien een screen ?

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 16:39
Nee, het komt me helemaal bekend voor, vooral tegen het eind van een file, kan de download best eens een tijd lang op 100,00 procent staan en continu op 500kbit/sec. maar dat er amper iets binnenkomt.

Ik zie dan ook altijd veel connections choked staan. Het is vaag maar ik heb er mee leren leven ;)

Verwijderd

Topicstarter
instellingen staan op kb/s maar het is inderdaad altijd op het eind van een file download erg raar...

• Burnend
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-04-2022
Ik kan wel verklaren hoe dat komt op het eind.

Aan het eind word het bestand gecontroleerd. Vandaar dat het lijkt alsof die verder download, maar hijs in weze gewoon ant controleren.

Verwijderd

Topicstarter
zeker weten? hij is nu over een file van 60 mb al 3 uur bezig om de laatste 1.5 mb te downloaden

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08 14:55
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 10:59:
zeker weten? hij is nu over een file van 60 mb al 3 uur bezig om de laatste 1.5 mb te downloaden
Dit is normaal gedrag, heb ik ook. Vooral bij grote films, duurt de laatste 1% 10% van de tijd. :)

Mahja, dat is ook zo bij progress bars, of bij installaties, bij 99% wordt er altijd nog de helft gedaan. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Arnout op 06-04-2004 11:11 ]

Pagina: 1