Toon posts:

Documentens verplaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bang dat het allang een topic is maar aangezien de zoek functie niet werkt kan ik dit niet controleren.

Ik wil graag mijn documents and Settings van mijn C:\ Naar de D:\ verplaatsten maar weet niet meer de precieze loactie in de regedit.

Zou iemand mij kunnen helpen ?!
Dank u

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Welk OS?

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Windows Xp

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
Eigenschappen van je mijn documenten aanklikken, dan op verplaatsen drukken.
(p.s. lees ook eens de FAQ's)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan maar dat is nei de manier hoe ik het wil doen ik wil in de regedit iets aanpassen

Zodat ELKE nieuw account meteen op D:\ staat

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 10:14 ]

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43
Eigenschappen van "Mijn Documenten" -> Doel: hierin kun je aangeven waar de documenten moeten komen staan. Hou er wel rekening mee, dat alle reeds bestaande bestanden in je huidige "Mijn documenten" map verplaatst gaan worden naar de nieuwe directory

<offtopic>
Iets beter lezen kan geen kwaad |:( , mijn oplossing was ook al gepost..
</offtopic>

@TS: Waarom wil je in je register iets veranderen? Wat voor nut zou dat volgens jou moeten hebben ??

[ Voor 33% gewijzigd door nextware op 06-04-2004 10:15 ]

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
Open regedt32. Open HKEY_USERS, dan de langste key in de lijst (meestal) (bijv. "S-1-5-21-1659004503-1677128483-725345543-9999", ga nu naar Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders

p.s. Niet alleen GoT maar ook regedit heeft een zoekfunctie

[ Voor 18% gewijzigd door Aphelion op 06-04-2004 10:18 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
Zodra je een nieuwe gebruiker aan maakt worden automatisch de documents and settings van deze gebruiker weg geschreven naar de D:\ is makkelijker dan dat je per gebruiker dat steeds moet aan pasesn

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-05 09:35
Julie begrijpen de TS volgens mij verkeerd. Hij wil het gehele profiel naar een andere partitie hebben.
Ik heb ff gezocht in het register maar kon zo geen waarde vinden. Wat ik wel vond is de variabele %userprofile%. Als je die aanpast kun je je eigen profiel verplaatsen. Om het standaard daar te krijgen weet ik zo geen oplossing.

edit:
laat!! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Masch op 06-04-2004 10:19 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Verwijderd

Topicstarter
Masch schreef op 06 april 2004 @ 10:18:
Julie begrijpen de TS volgens mij verkeerd. Hij wil het gehele profiel naar een andere partitie hebben.
Ik heb ff gezocht in het register maar kon zo geen waarde vinden. Wat ik wel vond is de variabele %userprofile%. Als je die aanpast kun je je eigen profiel verplaatsen. Om het standaard daar te krijgen weet ik zo geen oplossing.
Mmmmm idd misschien mijn vraag niet 100% goed geformuleert want als je naar de andere locatie gaat kan je per deel aan passen wat er verzet kan worden ja. Maar ik moet het hele profiel hebben

Sorry |:(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 10:05:
Ik ben bang dat het allang een topic is maar aangezien de zoek functie niet werkt kan ik dit niet controleren.
Kijk even in de 'Howtolist' die hier bovenaan het forum te vinden is :)

Verder - probeer voortaan een beetje te letten op de topic titel die je kiest - in Windows Operated Systems zien we graag het OS tussen vierkante haakjes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.