Toon posts:

de juiste instellingen van azureus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij de juiste instellingen geven voor het programma azureus. De instellingen moeten voor aan adsl aansluiting zijn, zodat de downloadsnelheid omhoog gaan.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:57

UTM

:) Hallo Welkom op GoT. Voordat je een topic opent raad ik je aan eerst dit te lezen: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart

[ Voor 30% gewijzigd door UTM op 06-04-2004 09:36 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zie dat je hier nieuw bent - welkom op GoT ;)

Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar we graag van zien dat een topic aan voldoet - kort samengevat zijn dit de drie belangrijkste:
  • Toon zelf initiatief - laat zien wat je al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen (de handleiding lezen bv. :P ) - en waar je al op gezocht hebt :)
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft (in een aantal fora zijn hier nog specifieke richtlijnen extra voor - die kan je dan in de policy van dat forum terugvinden)
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk - vertel bv. even wat azareus precies is, en wat je uiteindelijke doel is, om welke versie het gaat en dergelijke :)
Pas je topic even aan zodat het aan bovenstaande eisen voldoet, verder veel plezier op GoT :)

Verwijderd

Als je de wizard bij het opstarten gebruikt is azureus eigenlijk al redelijk goed in gesteld. Alle extra dingen moet je gewoon even in de opties bekijken.