Toon posts:

[JS] - Weergeven summary data IMG bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijkheid om clientside de Summary data van een (bijvoorbeeld) afbeelding bestand weer te geven ?

Stel dat je de Title in je summary info van een afbeelding invoert, dan wil ik dat die client side word opgehaald en weergegeven. Kan alleen helemaal niets vinden dat ong. in die richting komt ..

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Nee.. niet clientside zonder plugins ;)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Kan ook niet volgens mij, want je moet de bestand-header uit kunnen lezen clientside, en om security issues lijkt het me niet handig dat dat kan.

Je kunt het filescriptingobject clientside gebruiken maar dat zal nooit op het internet werken.

Verwijderd

Topicstarter
tsja, daar was ik dus al bang voor .. Wel jammer hoor.
Wat is FileScriptingobject clientside by the way ??

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Dat is een soort activeX object waarmee je clientside bestanden uit kunt lezen, maar om veiligheidsredenen kan dan niet op internet maar werkt het alleen lokaal.

Verwijderd

André schreef op 06 april 2004 @ 09:47:
Dat is een soort activeX object waarmee je clientside bestanden uit kunt lezen, maar om veiligheidsredenen kan dan niet op internet maar werkt het alleen lokaal.
Het kan wel, maar je moet alleen de melding accepteren als client en dat is het lastige aan het verhaal.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, en dat zijn nou juist weer van die dingen die je als ontwikkelaar niet wil. Ik weiger die fine activeX dingen namelijk altijd, natuurlijk weer vanwegen het veiligheids risico wat je loopt.
Dat houd het snel op denk ik :( Jammer.
Pagina: 1