Ik heb een niewe webcam alleen hangt ie als ik 3 seconden op msn ben en kan ik msn opnieuw gaan opstarten. het gaat hier om de logitech quickcam express en als os heb ik windows xp. tevens heb alle nieuwe drivers. wat kan ik hier aan doen en ligt het aan de cam of aan mijn configuratie?
Hangt die alleen onder msn of hangt die ook in windows? Want dan zou je mischien een andere versie van msn kunnen proberen
Probeer die cam eens op een andere PC.
Verder wil het nog wel eens helpen om de drivers helemaal weg te halen, opnieuw te installeren en dan pas de cam aan te sluiten. MSN opnieuw installeren is ook een optie.
Tot slot: het kan ook gewoon misgaan op je router, als je niet direct op internet zit, en/of op je firewall. Doe daar eens wat meer info over. Succes
.
Verder wil het nog wel eens helpen om de drivers helemaal weg te halen, opnieuw te installeren en dan pas de cam aan te sluiten. MSN opnieuw installeren is ook een optie.
Tot slot: het kan ook gewoon misgaan op je router, als je niet direct op internet zit, en/of op je firewall. Doe daar eens wat meer info over. Succes
Zo scherp als een voetbal!
Dit topic is gesloten.
![]()