Vage voeding...

Pagina: 1
Acties:

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14
Ik heb een AT voeding gevonden van het merk LiteOn (ja, die van die brakke cd-rom spelers enzo). Alleen zit geen gewone aan/uit knop op. Wel zit er een stekkertje aan met 3 draadjes, een zwart een paarse en een grijze. Op het stekketje staat 'P1', en ook nog 'MXT211' en '2695'. Ik heb de voeding opengemaakt en op de printplaat staat bij de paarse '+5VS' en onder de grijze en de zwarte staat 'PS_ON'.

Weet iemand hoe je deze voeding aan en uit zet?

• Longbowh
  • Niet online
is het niet stiekem toch een ATX voeding :?

• gcb
Dat dacht ik eerst ook, maar er zit echt een AT mobo aansluiting op.

• gcb
kan iemand me aub helpen? :?

Verwijderd

heb ook een at-voeding met drie draadjes. Er moeten 2 van die draadjes aan elkaar gezet worden om de voeding aan te zetten, alleen weet ik niet uit het hoofd welke. Zal vanavond eens kijken en laat dan wel iets weten. (zit nu op mn werk)
groeten

Verwijderd

i'm back,
De mijne is dus geen lite-on voeding, maar een van Minebea Electronics :?

Er zijn 3 draadjes, een zwarte, een rode en een grijze. Om de voeding aan te schakelen, schakel ik de zwarte en de grijze aaneen. De originele connector heb ik niet meer, dus ik weet niet hoe ze daar origineel aanzaten. Ik wist ook niks van deze voeding en heb gewoon geprobeerd. Denk niet dat dit veel kwaad kan (stuurspanning) als je de draadjes maar niet te lang tegeneen laat als de voeding niet start. suc6 en zet de brandblusser maar klaar >:)

Verwijderd

viel te verwachten, zwart en grijs hebben de tekst PS_ON, dan is dat toch het eerste wat je probeert
Pagina: 1