Mijn broertje wilde zondagavond zijn pc opstarten en deze wilde dat niet. Eerste conclusie, nadat ik wat zaakjes gecontroleerd had, was dat de voeding kapot was. Even een andere voeding geprobeerd en hij gaf respons (kon die niet erin plaatsen omdat het te weinig watt was). Nu heb ik vandaag een 300watt voeding gehaalt en erin gezet en ik kreeg weer respons, dus op het moment dat ik stroom insteek en knopje op de voeding omzet, gaat hij even aan en gaat na 2 sec. weer uit. Normaal gezien kon ik de pc dan starten, maar helaas dat gebeurt nog altijd niet... Ik dacht dat het misschien lag aan de powerknop, dus ff een andere erop aangesloten, ook niet
Nu ben ik een beetje radeloos, maar dacht bij mezelf kan toch niet dat het moederbord kapot is? Want dan zou ik normaal gezien niet die respons van het dat het systeem 2 sec gaat lopen, moeten krijgen (fans gaan lopen en lampjes branden)
Het gaat om de volgende opstelling:
- MSI K7Tpro2a
- Athlon 1000
- 512mb pc133
- Maxtor 40gb u133
- Asus V7100 Geforce 2 MX
Iemand enig idee, want was eigenlijk vastbesloten om niet naar een winkel te gaan... Helaas heb ik geen ander moederbord om te testen
Nu ben ik een beetje radeloos, maar dacht bij mezelf kan toch niet dat het moederbord kapot is? Want dan zou ik normaal gezien niet die respons van het dat het systeem 2 sec gaat lopen, moeten krijgen (fans gaan lopen en lampjes branden)
Het gaat om de volgende opstelling:
- MSI K7Tpro2a
- Athlon 1000
- 512mb pc133
- Maxtor 40gb u133
- Asus V7100 Geforce 2 MX
Iemand enig idee, want was eigenlijk vastbesloten om niet naar een winkel te gaan... Helaas heb ik geen ander moederbord om te testen