Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] "Bekijk-" wordt "Verstuur bericht" zonder JScript

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik had net ivm irri modjes in de HK ff mn JavaScript uit gezet in FireFox.

Vervolgens ging ik naar een willekeurig topic om een post uit te testen door middel van de Bekijk bericht-knop. Tot mijn verbazing postte ik die post toen gewoon? :?

't Lijkt me niet echt kloppen, aangezien sommige mensen nog wel eens JScript uitzetten ivm security etc.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

De enige manier om dat te doen is volgens mij met javascript, dus dat lijkt me geen bug eigenlijk?

• Osiris
  • Niet online
m-m schreef op 06 april 2004 @ 01:20:
De enige manier om dat te doen is volgens mij met javascript, dus dat lijkt me geen bug eigenlijk?
Huh, nou nee?

2 Aparte submit buttons met verschillende value's, ik snap niet eens waarom er überhaupt gebruik gemaakt wordt van javascript?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

helaas dat er dan op de buttons ook "preview" en "send" komt te staan...

Intentionally left blank

• Osiris
  • Niet online
crisp schreef op 06 april 2004 @ 07:20:
helaas dat er dan op de buttons ook "preview" en "send" komt te staan...
Het boeit PHP geen ene moer of je nou "preview" of "Bekijk bericht" in een post-waarde hebt staan hoor.. Of het netjes is is een 2e ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Osiris schreef op 06 april 2004 @ 07:23:
[...]

Het boeit PHP geen ene moer of je nou "preview" of "Bekijk bericht" in een post-waarde hebt staan hoor.. Of het netjes is is een 2e ;)
ja, maar dat betekend dat er dan in React aanpassingen gedaan moeten gaan worden. Ik denk niet dat Parse daarop zit te wachten...

Intentionally left blank

• Osiris
  • Niet online
crisp schreef op 06 april 2004 @ 07:31:
[...]

ja, maar dat betekend dat er dan in React aanpassingen gedaan moeten gaan worden. Ik denk niet dat Parse daarop zit te wachten...
Kan ik me voorstellen, alleen ik vind het redelijk beroerd dat als je JScript uit hebt staan je opeens berichten gaat posten terwijl je DENKT dat het NIET gepost wordt.. Kan die button dan niet verdwijnen ofzo? Of juist verschijnen met JScript? :?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Osiris schreef op 06 april 2004 @ 07:35:
[...]

Kan ik me voorstellen, alleen ik vind het redelijk beroerd dat als je JScript uit hebt staan je opeens berichten gaat posten terwijl je DENKT dat het NIET gepost wordt.. Kan die button dan niet verdwijnen ofzo? Of juist verschijnen met JScript? :?
Ja, theoretisch kan dat.

Intentionally left blank

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

Heeft Parse niet een formuliertje voor een bugsubmit? Dit is mij nu ook meermalen overkomen, en lijkt mij significant. Maar hoe zit dat nu eigenlijk? Heeft Parse aangegeven van geen bug te willen horen? Ik vind het een vreemde situatie.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik snap je niet, creative8500? bugsubmit formuliertjes? Parse wel van geen bugs weten?

Ik vind het nogal snerend wat je zegt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Osiris
  • Niet online
chem schreef op 06 april 2004 @ 08:34:
Ik snap je niet, creative8500? bugsubmit formuliertjes? Parse wel van geen bugs weten?

Gewoon niet op reageren, volgens mij snapt hij 't idee van BUG niet zo goed :) Hij zoekt volgens mij iets van een devtracker zoals de FP heeft ofzo...

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

chem schreef op 06 april 2004 @ 08:34:

Snerend was het niet bedoeld, ik vroeg me simpelweg iets af en noemde een mogelijke sitatie die mij voor ogen stond als voorbeeld.

Het zat zo: ik krijg vaker dan eens de indruk dat een bug, feature, ongemak, of iets wat voor verbetering vatbaar is wel verbeterd, of opgelost kan worden mits jullie1 het zèlf kunnen doen. Dus: waar Parse niet voor nodig is - ik was dus benieuwd of het daar in grote lijnen op neer kwam, of dat het juist heel anders zit. :)

edit:
1) Jullie = de ontwikkelaars van The Gathering. Ik noemde 'jullie', als of ik nog tegen crisp sprak.

[ Voor 10% gewijzigd door creative8500 op 11-04-2004 16:40 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De JS oplossing is er enkel omdat je anders vastzit aan bepaalde values op je submitbutton - iets waar m.i. op w3c niveau eens over nagedacht zou moeten worden.
Dit is dus sowieso geen React/Parse issue, maar een TPL-kwestie, en de afweging die ik hierin moet maken is in hoeverre ik rekening moet houden met mensen die JS uit hebben staan, en of dat opweegt tegen de extra benodigde bandbreedte om buttons met JS-acties zelf met JS te laten genereren...

ik probeer dit soort dingen trouwens wel mee te nemen naar de nieuwe tpl's ;)

[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 11-04-2004 22:15 ]

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

kick 4 self

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

en fixed; zonder JS krijg je wel een karige 'preview' of 'send' op je button, maar het werkt wel :)

note dat ik dit belangrijk genoeg vond om toegankelijk te maken voor mensen die zonder JS enabled surfen, we gaan niet voor elke feature een non-JS oplossing verzinnen.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.