Hoe zet ik autocomplete weer aan?

Pagina: 1
Acties:

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:33

hneel

denkt er het zijne van

Topicstarter
Ik heb een probleem dat bij een bepaalde site de inlog autocomplete van IE niet meer werkt. Dit is sinds ik windows opnieuw heb geinstalleerd. Daarvoor werkt het bij deze site wel.

Autocomplete staat in zijn algemeenheid wel aan. Bij andere sites werkt het prima. Alleen heb ik bij deze site misschien per ongeluk op 'nee' gedrukt toen hij vroeg om naam en password te bewaren. Ik krijg dat nu echter niet meer ongedaan gemaakt zodat hij het weer wel zal vragen. Het is een site waar ik met een lang nummer in moet loggen wat ik echt niet uit mijn hoofd kan onthouden.

Is hier een oplossing voor, anders dan windows weer helemaal opnieuw te installeren?

Verwijderd

Extra, Internet Opties, Inhoud, AUTOAANVULLEN

Is dat wat u bedoeld ????
hneel schreef op 05 april 2004 @ 23:28:
Ik heb een probleem dat bij een bepaalde site de inlog autocomplete van IE niet meer werkt. Dit is sinds ik windows opnieuw heb geinstalleerd. Daarvoor werkt het bij deze site wel.

Autocomplete staat in zijn algemeenheid wel aan. Bij andere sites werkt het prima. Alleen heb ik bij deze site misschien per ongeluk op 'nee' gedrukt toen hij vroeg om naam en password te bewaren. Ik krijg dat nu echter niet meer ongedaan gemaakt zodat hij het weer wel zal vragen. Het is een site waar ik met een lang nummer in moet loggen wat ik echt niet uit mijn hoofd kan onthouden.

Is hier een oplossing voor, anders dan windows weer helemaal opnieuw te installeren?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je op F1 drukt, en daar de bij index eens intikt: auto aanvullen, staat daar niets bij?

Ey!! Macarena \o/

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:33

hneel

denkt er het zijne van

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 23:31:
Extra, Internet Opties, Inhoud, AUTOAANVULLEN

Is dat wat u bedoeld ????

[...]
Nee, daar had ik al naargekeken. Daarmee lukt het niet.
Het staat nu aan. Alleen niet bij die ene site. En het ligt niet aan die site want voorheen lukte het daar wel.

Ik heb al vanalles geprobeerd. uitzetten en weer aanzetten. Alles cleanen, cookies cleanen, enz. Niets lijkt te helpen. Er moet toch een manier zijn om als je op die vraag om je password te bewaren een keer nee hebt gezegd om daar weer op terug te komen? registry setting ofzo?