Toon posts:

(Game) @Home Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit al een tijdje met mijn game-over-internet probleem om het maar zo te noemen.
Afgelopen zaterdag heb ik Call of Duty gekocht en vandaag online PROBEREN te spelen, zodra ik een game binnenkom dan krijg ik de waarschuwing "connection interupted"
Met HALO heb ik hetzelfde probleem (de demo)
En hetzelfde geld voor Battlefield 1942, waar ik de waarschuwing "warning connection problems detected" krijg.
Aangezien ik wel graag Call of Duty wil spelen heb ik dus de vraag of meer gamers ditzelfde probleem hebben.

Myn pc kan Call of Duty makkelijk runnen
Specs:
- AMD Athlon XP 2200+
- 512 MB DDRAM
- Geforce 4 TI4400 128 MB

Mijn verbinding:
@Home Kabel Breedband €47,95

Verder heb ik een router tussen mijn pc en de "modem" zitten maar dit kan niet anders aangezien er ook andere mensen gebruik maken van de internet verbinding.

Ik hoop dat ik wat reacties krijg van mensen die ditzelfde probleem ervaren,
Alvast bedankt

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:22

The_Scarabial

MTB for life!

ik zou het probleem in je router zoeken, ik denk iets met de DHCP server, misschien wordt die niet optijd gerefreshed?

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
klink mij idd als een router probleem; en dan wel de firewall in je router; heb je wel poorten gemaped?

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 02:00

lordsnow

I know nothing

Ondanks het feit dat er andere mensen gebruik maken van de verbinding zou je de router er even tussen uit kunnen halen.. alleen maar om te testen of het aan de verbinding of aan de router ligt.

Als het aan de verbinding ligt hoef je niet onnodig met je router lopen te k*tten. En andersom idem ditto. Tenzij je thuis bent in het portmappen in je router (of je PC in de DMZ zetten), dan is het zo gepiept natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Maestro.mosjuh schreef op 05 april 2004 @ 23:22:
klink mij idd als een router probleem; en dan wel de firewall in je router; heb je wel poorten gemaped?
Jep ik heb DMZ voor mijn pc uitgezet, dus ik zit niet achter de firewall die in mijn router zit. vandaar dat ik dit ook wel erg vaag vindt.
Ik ga ff proberen om de router ertussenuit te halen.
Bedankt iig
--edit--
Dan zit ik alsnog wel met het probleem hoe het zou moeten als het wel aan de router ligt aangezien mijn vader ook wel behoefte heeft aan internet
Enige suggesties?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 10:44 ]