Gisteren was ik aan het msnen met een stel vrienden en plots loopt mijn computer vast, gewoon in windows, normaal beeld, muispijl beweegt niet meer, geen rare artifacts of zo in beeld. Dus ik, zoals ik en iemand anders zou doen, reboot mijn computer, alleen hoorde ik geen bootpiepje meer. Ik zet mn computer helemaal uit, wacht even en zet hem daarna weer aan en nog niks. Dus ik kijk ff op mijn andere computer of er iets op deze site te vinden was maar echt iets nauwkeurigs kon ik niet vinden.
Vandaag ben ik naar een maat gegaan en had mijn processor meegenomen om te kijken of die niet overleden was, gelukkig deed die het nog. ik heb ondertussen vanalles geprobeerd en vandaag zelfs nog hier gezocht maar niks gevonden. Die maat zei ook al dat het de voeding kon zijn, maar daar zie ik niks mis mee want de rest draait gewoon zoals het hoort te draaien. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Bijvoorbaat dank.
P.S. Voordat ik naar mijn maat ging probeerde ik het nog eens, en toen starte die normaal, toen zat de koeler nog nie vast, dus ik zette hem weer uit om de koeler vast te maken en zette hem daarna weer aan, en toen hoorde ik ook een piep, alleen ik was zo stom om ff naar beneden te gaan en toen ik boven kwam deed ie nog niets.
Specs:
P4 2,66 @ 2,8 GHz, gekoeld met 3d cooler pro
1024MB RAM
GA-8INXP Mobo
2x maxtor 80GB
300 watt voeding
ati radeon 9600 pro lite
er zijn ook verschillende verlichtingen ingebracht(ledfans en ccfl etc.)
Ik hoop dat er zo genoeg informatie staat
Vandaag ben ik naar een maat gegaan en had mijn processor meegenomen om te kijken of die niet overleden was, gelukkig deed die het nog. ik heb ondertussen vanalles geprobeerd en vandaag zelfs nog hier gezocht maar niks gevonden. Die maat zei ook al dat het de voeding kon zijn, maar daar zie ik niks mis mee want de rest draait gewoon zoals het hoort te draaien. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Bijvoorbaat dank.
P.S. Voordat ik naar mijn maat ging probeerde ik het nog eens, en toen starte die normaal, toen zat de koeler nog nie vast, dus ik zette hem weer uit om de koeler vast te maken en zette hem daarna weer aan, en toen hoorde ik ook een piep, alleen ik was zo stom om ff naar beneden te gaan en toen ik boven kwam deed ie nog niets.
Specs:
P4 2,66 @ 2,8 GHz, gekoeld met 3d cooler pro
1024MB RAM
GA-8INXP Mobo
2x maxtor 80GB
300 watt voeding
ati radeon 9600 pro lite
er zijn ook verschillende verlichtingen ingebracht(ledfans en ccfl etc.)
Ik hoop dat er zo genoeg informatie staat