Hoi,
Ik wil via PC - TV zender op Beamer (afsntand van PC is ongeveer 5 meter) ontvangen. Hoe kan ik dat best regelen:
Specificaties van systeem zijn:
Processor: Pentium 4 (1400 Mhz)
Video kaart: Matrox Millenium G550 48 Mb (dual DVI en VGA)
Moederbord: i845ITE8712 van Chaintech (waarschijnlijk met 3,3 Volt op AGP slot dat ben ik niet zeker, want ik heb geen technische specificaties .. ook niet op internet gevonden).
TV kaart: (nog niet gekocht maar wil ik Pinnacle PCTV PRO)
Beamer: met ingangen van VGA/RGB en s-video, ook R-L audio
Geheugen: 2x256 DIMM WDRAM
In heb optie bedacht met:
Nog een video kaart (met 3,3 volt op AGP of PCI) met s-outgang
Via dit Matrox-kaart zou moelijk gaan VGA gaat kwaliteit van beeld slechter vanwege de lengte (langer dan 1,5 meter) of DVI-VGA convertor ook moeiljik.
PC beamer via nieuwe kaart, maar weet ik niet welke zou beste passen. Liefst op AGP slot vanwege beeld kwaliteit. (Graag ook dual voor PC-Beeldscherm) of voor ander beamer (misschien ook op tweede beamer hetzelfde specificaties als eerste).
Groeten,
Seci
Ik wil via PC - TV zender op Beamer (afsntand van PC is ongeveer 5 meter) ontvangen. Hoe kan ik dat best regelen:
Specificaties van systeem zijn:
Processor: Pentium 4 (1400 Mhz)
Video kaart: Matrox Millenium G550 48 Mb (dual DVI en VGA)
Moederbord: i845ITE8712 van Chaintech (waarschijnlijk met 3,3 Volt op AGP slot dat ben ik niet zeker, want ik heb geen technische specificaties .. ook niet op internet gevonden).
TV kaart: (nog niet gekocht maar wil ik Pinnacle PCTV PRO)
Beamer: met ingangen van VGA/RGB en s-video, ook R-L audio
Geheugen: 2x256 DIMM WDRAM
In heb optie bedacht met:
Nog een video kaart (met 3,3 volt op AGP of PCI) met s-outgang
Via dit Matrox-kaart zou moelijk gaan VGA gaat kwaliteit van beeld slechter vanwege de lengte (langer dan 1,5 meter) of DVI-VGA convertor ook moeiljik.
PC beamer via nieuwe kaart, maar weet ik niet welke zou beste passen. Liefst op AGP slot vanwege beeld kwaliteit. (Graag ook dual voor PC-Beeldscherm) of voor ander beamer (misschien ook op tweede beamer hetzelfde specificaties als eerste).
Groeten,
Seci