Toon posts:

[XP] Taskmanager - volledige path zien*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ik vraag me af of je kunt zien in taskmanager in welke dir de processen draaien (niet de open windows) en zoja, hoe ?

Mischien kunnen jullie me helpen...

Alvast bedankt

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

Hoi, Welkom op GoT

je kan gewoon met de zoekfunctie van windows zoeken naar bv "word.exe"?
In taskmanager zelf kan je het in ieder geval niet zien.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Dat is niet mogelijk. Je zou wel op de bestandnamen kunnen zoeken. :)

IorGie: dat ja :P

[ Voor 20% gewijzigd door _the_crow_ op 05-04-2004 21:23 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Probeer deze eens: hier zie je de paden wel.
http://www.koeltzsch.com/...reenshotsKillProcess.aspx

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Afbeeldingslocatie: http://www.sysinternals.com/images/screenshots/prcxshot.gif

[ Voor 9% gewijzigd door Spider.007 op 05-04-2004 21:26 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

* elevator gaat ook nog even welkom zeggen :P
Ik zie dat je nieuw bent hier op GoT - hoi :)

We hebben op GoT veel te veel regeltjes, maar een boel daarvan zijn best belangrijk. Een daarvan is dat we graag in je topicstart terugzien wat je zelf al geprobeerd hebt om hierachter te komen - heb je bv. al eens rondgekeken op GoT of op Google? :)

Daarnaast hebben we wat regeltjes opgesteld waar een topic titel aan moet voldoen - zo is het in Windows Operated Systems verplicht het OS in je topic titel te zetten :P

En als laatste zien we graag in je topicstart zoveel mogelijk relevante informatie - zo zou het ook handig zijn waarom je het wil weten (als je bv. XP gebruikt zou je in een command prompt ook 'tasklist /v' kunnen gebruiken) :)

Verder - veel plezier op GoT - en vertel me nog even welk os :)

• devil-j
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-04 18:59
@Spider.007, tnx erg handig progje. Kan je tenminste welke taak waarover gaat, aangezien soms spyware zich probeert te verschuilen :)

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

devil-j schreef op 05 april 2004 @ 21:42:
@Spider.007, tnx erg handig progje. Kan je tenminste welke taak waarover gaat, aangezien soms spyware zich probeert te verschuilen :)
Het is mijn favoriete tool inderdaad :) Overigens heeft SysInternals nog veel meer van die handige progsels; je moet maar eens rondkijken daarzo :) Vooral de kill functie van indivuele subtaken van processen is erg grappig >:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt om me te verwelkomen, ik voel me al thuis hier :D
Had al goeie comentaar gehoord van dit forum/site...

Ik had al verscheidene keren geprobeert om een proces te zoeken maar zonder succes...

Prima programma's! Erg handig, juist wat ik zocht natuurlijk :)

Over die regels, ik zal me proberen aanpassen hier, want ik zit nog wel op andere forums :p

- ik heb inderdaad al gezocht op dit forum + google, maar geen goed resultaat... (of ik moest niet tegoei gezocht hebben)
- tasklist /v laat hier toch niet het path zien

Ben wat stom geweest om mijn OS niet te zeggen:
- ik werk met Windows XP Professional Service Pack 1

Ik wilde dit ijgenlijk weten omdat ik soms verdachte dingen(processen) zie staan, maar kan(kon :p) ze niet opsporen :/

En jah, nogmaals bedankt voor de vele en snelle replies (zieje niet vaak op forums.. klasse !)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 22:56 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben er pas achtergekomen dat er ook een taskmanager in norton systemworks 2004 zit :)

Als je dus vanonder op "extra features" klikt en daar "process viewer"

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 20:22:
Ben er pas achtergekomen dat er ook een taskmanager in norton systemworks 2004 zit :)

Als je dus vanonder op "extra features" klikt en daar "process viewer"
Ik kan het even niet controleren; maar volgens mij is dat exact dezelfde als diegene van Sysinternals :D Moet je maar eens op help>about ofzo klikken in die process viewer :)

---

Pagina: 1