[Car-hifi] Gezocht: opvolger voor m'n huidige headunit

Pagina: 1
Acties:

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
OK, wat heb ik nu: Kenwood PS-959 met wisselaar.

Na ruim 4 jaar trouwe dienst is sinds dit weekend het display kapot; van de ene dag op de andere dag geen letters, cijfers, niets meer.....de radio is nog wel te bedienen maar "blind" een menu wijzigen is wel lastiger....

Dus nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe headunit:

Eisen:
* CD frontlader
* MP3 ondersteuning
* liefst "stealth" a'la mask van Kenwood of iets soortgelijks
* ingebouwde filters high pass zodat m'n voor en achter speakers niet alles hoeven te doen
* rca uitgang, liefst min 4v
* sub ondersteuning mag, maar hoeft niet; kantel freq sub is al via de versterker goed afgesteld. En de bass kan met de bass controle op afstand worden opgeschroefd. Dus echt nuttig lijkt me dat niet.

Bij het rondshoppen zag ik dat er veel met afneembare frontjes word gewerkt, dit is vast leuk maar ik vergeet dat soort dingen écht en dat wil ik dus niet. Het mag wel een frontpanel zijn wat afneembaar is maar ook "stealth" kan zijn a'la kenwood. Dan kan ik het op écht risico plaatsen gewoon eraf halen.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......