Toon posts:

cd schrijver en dvd speler verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds enkele dagen kan ik mijn cd schrijver en mijn dvd speler niet meer gebruiken, ze worden niet meer weergegeven onder deze computer. Bij apparaatbeheer staat er een uitroepteken bij deze twee aparaten.
als opmerking staat er bij dat er iets mis is in het register.
ik heb deze twee apparaten verwijderd van mijn pc en opnieuw geïnstalleerd maar het is nog niet opgelost.

iemand een oplossing?
ik gebruik windows xp home edition

ik heb ook via een herstelpunt gebruik gemaakt om de pc terug te herstellen zoals een week ervoor maar helaas...

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

probeer 's de kabels uit de beide apparaten te halen, pc weer opstarten, afsluiten, kabels er weer in en opstarten

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hier zijn oneindig veel topics over : http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart Kijk eens rond jouwn oplossing zit er vast ook tussen.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er geen andere mogelijkheid? mijn pc zit namelijk nog onder garantie en is verzegeld.

ik neem dat het gewoon een software probleem is en dat zoiets niet onder garantie valt?

Verwijderd

Verwijder je IDE drivers van je controller/chipset, reboot en installeer deze opnieuw.

Check bij het rebooten ook gelijk of de schijven wel gezien worden door de BIOS. Is dat niet het geval dan moet de kast toch echt open.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 20:59:
bestaat er geen andere mogelijkheid? mijn pc zit namelijk nog onder garantie en is verzegeld.

ik neem dat het gewoon een software probleem is en dat zoiets niet onder garantie valt?
als je cdspelers ook niet in de bios gezien worden dan begint het toch te lijken op een hardware probleem en kan je op zijn minst gaan bellen of mailen. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
arvidbeheerder schreef op 05 april 2004 @ 21:07:
[...]

als je cdspelers ook niet in de bios gezien worden dan begint het toch te lijken op een hardware probleem en kan je op zijn minst gaan bellen of mailen. :Y)
javel ze worden herkent in bios.
Pagina: 1