Na een tijd getwijfeld te hebben, heb ik toch op mijn oude systeem een nieuwe HD toegevoegd.
Bios was verouderd dus dacht ik via MaxBlast 3 de HD size te simuleren en zodoende xp op de bak te instaleren.
De opstart van de install van XP ging voorspoedig en hij herkende netjes alle partities.
Na het opnieuw opstarten van de HD was de Ontrack banner weg en gaf XP een BSOD op Unmountable boot volume.
Dit moest dus relatie hebben met het feit dat de banner weg was.
Ik paste via MaxBlast de size nogmaals aan om zodoende weer de banner terug te krijgen.
Maar nu gebeurde dat de HD in de bios als een 0 MB schijf herkend word.
Dus ik probeer weer van de MaxBlast diskette op te starten maar MaxBlast zegt:
Incorrect Bios Information en kapt daarna het verloop van de opstart.
Nu heb ik powermax gedownload en gekeken of de harde schijf goed werd herkent.
Alle testen doorliep hij zonder problemen.
Nu wilde ik een Low Format Full doen maar dit gaat niet goed omdat powermax maar 30 MB van de schijf ziet.
Dus mijn vraag is:
Hebben jullie nog een idee?
Bios was verouderd dus dacht ik via MaxBlast 3 de HD size te simuleren en zodoende xp op de bak te instaleren.
De opstart van de install van XP ging voorspoedig en hij herkende netjes alle partities.
Na het opnieuw opstarten van de HD was de Ontrack banner weg en gaf XP een BSOD op Unmountable boot volume.
Dit moest dus relatie hebben met het feit dat de banner weg was.
Ik paste via MaxBlast de size nogmaals aan om zodoende weer de banner terug te krijgen.
Maar nu gebeurde dat de HD in de bios als een 0 MB schijf herkend word.
Dus ik probeer weer van de MaxBlast diskette op te starten maar MaxBlast zegt:
Incorrect Bios Information en kapt daarna het verloop van de opstart.
Nu heb ik powermax gedownload en gekeken of de harde schijf goed werd herkent.
Alle testen doorliep hij zonder problemen.
Nu wilde ik een Low Format Full doen maar dit gaat niet goed omdat powermax maar 30 MB van de schijf ziet.
Dus mijn vraag is:
Hebben jullie nog een idee?
Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)