Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren
Verwijderd
Dit heb ik dus ook(Norton Antivirus 2004)Alleen bij mij duurt het niet zo lang als bij jou.
Dit heeft met het laden van de anti virus definities te maken....
NAV 2004 loopt ze eerst helemaal na voordat ze gebruikt worden, heel vervelend maar er is niets aan te doen
NAV 2004 loopt ze eerst helemaal na voordat ze gebruikt worden, heel vervelend maar er is niets aan te doen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Klink logisch, maar dan begrijp ik niet waarom dit pas sinds enkele weken het geval is en het daarvoor zich niet voordeed.chromeeh schreef op 05 april 2004 @ 21:05:
Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren
Verwijderd
Daar zou ik heel graag een bron van willen zien.chromeeh schreef op 05 april 2004 @ 21:05:
Afaik is dit een bug, die iig voor de 2003 variant regelmatig voorbij is gekomen hier.