Toon posts:

[XP] Laptop synchroniseren met zaak*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over een laptop welke is aangemeld op een Win2003Server (Via XP Pro) domein. Deze laptop is regelmatig van de zaak weg, en buiten de zaak worden er ook bestanden gemaakt en/of gewijzigd.

Op het moment dat de laptop buiten de zaak is moet de gebruiker zich aanmelden bij de lokale gebruikersaccount. Deze account heeft ook een andere Mijn Documenten Directory als de account waarmee ik op het domein inlog. De map Mijn Documenten op de domeinaccount verwijst namelijk naar een plek op de server.

Op welke manier kan ik ervoor zorgen dat documenten die buiten de zaak gemaakt worden uiteindelijk terecht komen in de Mijn Documenten directory op de server??? Ik vermoed al dat dit iets met Synchroniseren te maken heeft.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Titel edit zodat het OS waar de vraag over gaat, en een samenvatting van je vraag in je topic titel staat :)

Ik denk dat het gemakkelijkste zal zijn om niet met redirected directories te werken - maar vermoedelijk loop je dan tegen: [rml][ XP]Synchroniseren lukt niet bij enkele bestanden[/rml] aan? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 05 april 2004 @ 20:00:
Titel edit zodat het OS waar de vraag over gaat, en een samenvatting van je vraag in je topic titel staat :)

Ik denk dat het gemakkelijkste zal zijn om niet met redirected directories te werken - maar vermoedelijk loop je dan tegen: [rml][ XP]Synchroniseren lukt niet bij enkele bestanden[/rml] aan? :)
Maar als ik niet met redirects werk dat wordt er ook niet netjes een backup gemaakt op de server. En dat is dus wel de bedoeling.

Goed gezien trouwens dat andere topic. :).