Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hub's linken

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:10
hallo got ik zou graag mijn 3 hubs willen linken in stroom en via de utp lijn nu vraag ik me af voor de utp moeten deze straight of cross zijn ?? het gaat hier dus niet om een switch maar hubs

de setup word dan als volgt

3 hubs met 8 poorten waarvan de eerste 2 hubs dus poort 1 lust door naar de wan van de volgende dus heb je 2 hubs met 7 poorten en 1 met 8

de stroom regel ik zo dat ik alle hubs gewoon doorlus met solderen dit was eerder al gelukt alleen de draden braken af

en dan nog een ding heeft het nut om ze te koelen of hoefd dit niet..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Verwijderd

Indien je de uplink (meestal de laatste poort, in jouw geval poort 8 dus) poorten gebruikt (die op de meeste HUB's wel zit) kun je gewoon straight UTP kabel gebruiken, als deze niet op je HUB's zitten dan moet je er crosskabels voor gebruiken.

In princiepe hoef je je HUB's niet te koelen, als ze maar niet in een al te warme ruimte staan. (dus niet ergens inbouwen waar het warmer wordt dan de kamer temp)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 17:53 ]

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 13:39
beetje koeling zijn hubs nooit vies van... (geen enkel apparaat btw...), is maar net waar je hem in gaat bouwen... Hubs doorlinken kan je gewoon door de uplink poort met een andere standaard poort door te verbinden doen met crossed-cable...

BTW, Ik vind dit niet echt een CME gerelateerd onderwerp...

EDIT: Stomme Rubber_Duck >:)

[ Voor 6% gewijzigd door tafkaw op 05-04-2004 17:54 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit is geen CME en veel te basic voor Netwerken.

Als je dingen als straight of cross niet begrijpt moet je FAQ Network Troubleshooting eens goed doorlezen.

Dit topic is gesloten.