Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LayOut] Geen banner --> lelijk kader

Pagina: 1
Acties:

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~idomburg/FP.jpg
Zowel IE als FireFox, harde refresh zorgt dat er een banner komt, zodat alles wel naadloos aansluit. (Doh!)

Bovendien een kleurverschil tussen de opgevulde ruimte en dat plaatje met het (ongewenste?) kadertje eromheen.

Al 2 weken geleden opgemerkt, niets over kunnen vinden dat dit eerder gemeld is, hoewel me dat wel vreemd lijkt.

Specs:
Windows XP Pro SP1, alle patches
Internet Explorer 6.0, alle patches
Mozilla FireFox 0.8

[ Voor 19% gewijzigd door sdomburg op 05-04-2004 17:56 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb het ook. Natuurlijk levert een refresh een banner op omdat die per hit worden gerefreshed.

Specs:
WinXP Pro EN, SP1
MSIE 6.0.2800.1106.xpsp2 EN
Alle patches

[ Voor 28% gewijzigd door PcDealer op 05-04-2004 17:52 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 09:15

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Deze kan ik ook confirmeren, zowel in Mozilla 1.4 (SunOS 5.8), Mozilla 1.6 (Windows XP Home SP1) en Internet Explorer 6.0+alle patches (Windows XP Proffesional).

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 23:51

wouterve

Swinger of States

Idem hier op mijn Apple in Safari 1.2 (v125.1); ik dacht eigenlijk al dat het aan mij of de software zou liggen, maar blijkbaar hebben meer mensen dit probleempje, gelukkig :).

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 17:17
Hmzzz, sowieso geeft de setting zonder banner geen probleem. De settings met banners ook niet(ook niet als er geen banner geladen wordt, dûh..). Als er wel een flash-banner geladen wordt valt het menu er weer niet overheen...

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 17:52

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het probleem zal opgelost worden zodra de Geheugenshop weer online gaat en we weer nuttige leaderboards te verdelen hebben.

• sdomburg
Femme schreef op 06 april 2004 @ 19:41:
Het probleem zal opgelost worden zodra de Geheugenshop weer online gaat en we weer nuttige leaderboards te verdelen hebben.
Dat is ook een oplossing :)

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Mja sorry hoor, maar ik vind het er ERG ammateuristisch uitzien! Kan je niet ff snel die adplaats weghalen? Zo ziet het er net uit als een of andere n00b z'n eerste internetsite heeft gemaakt met MS Frontpage en de tablesizes niet goed heeft gezet / niet begreep hoe het werkte... 8)7

Eerlijk gezegd had ik een betere oplossing verwacht van de t.net html-ers... :/

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• sdomburg
FiRePaTH schreef op 08 april 2004 @ 15:40:
Mja sorry hoor, maar ik vind het er ERG ammateuristisch uitzien! Kan je niet ff snel die adplaats weghalen? Zo ziet het er net uit als een of andere n00b z'n eerste internetsite heeft gemaakt met MS Frontpage en de tablesizes niet goed heeft gezet / niet begreep hoe het werkte... 8)7

Eerlijk gezegd had ik een betere oplossing verwacht van de t.net html-ers... :/
Zou dubbel werk zijn, als er binnenkort toch gewoon een Geheugenshop banner voor in de plaats komt ;)

• Alex
  • Laatst online: 10-11 17:17
FiRePaTH schreef op 08 april 2004 @ 15:40:
How how, wat een flame? Waar slaat dit op?
Omdat je nu af en toe een ietswat veranderde lay-out ziet ga je zo moeilijk lopen doen?

Als je er vanaf wil moet je gewoon een abo nemen, dan heb je geen banners meer(als je het juiste abo pakt) en hoef je ook nergens meer over te zeuren.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Verwijderd

hmm ik heb het niet...:S

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Iets zegt me dat jij ook niet zo gesteld bent op banners en dan is er eens een keer iets mis gegaan zodat er geen banner getoond wordt, dan ben je nog aan het doorzagen. Het is geen geweldige oplossing, maar het werkt wel.

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Femme schreef op 06 april 2004 @ 19:41:
kan je niet tijdelijk een DPC bannertje neerzetten ;) word DPC ook weer wat gepromoot :P

• pietje63
  • Laatst online: 22:46

pietje63

RTFM

Of schrijf 5 regels php die check OF er een banner is en zon niet de hele tabel-rand (want ik neem aan dat dat het is) weglaat. Ik vind het er persoonlijk ook wel een beetje slordig afgewerkt uitzien.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 17:52

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het probleem is het ontbreken van enige vorm van integratie met de adserver van WebAds waardoor er veel meer leaderboard posities naar WebAds gestuurd moeten worden dan effectief benut zullen worden om het gewenste aantal views en frequency caps te halen. De lege posities worden door WebAds weer teruggestuurd naar ons.

Checken met php kan niet. De leaderbord wordt door de client bij WebAds opgehaald. Checks maken in javascript is in theorie wel mogelijk.

Een andere oplossing voor het probleem was wel mogelijk geweest maar daar heb ik nu gewoon geen zin in omdat de Geheugenshop over een paar dagen z'n herstart zal maken zodat er weer Geheugenshop leaderboards gedraaid kunnen worden en het hele probleem opgelost zal zijn.
Pagina: 1