waar moederborden te koop die in shuttle passen

Pagina: 1
Acties:

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04-2025
Jammer genoeg is het moederbord van mn shuttle sb61g2 overleden, vraag niet hoe ik heb geen idee, maar ik wou graag een nieuw moederbord kopen en die hierin doen, en zou graag weten of 1 van jullie een winkel kent waar dit kan.

Ik heb de search gebruikt maar die werkte momenteel niet. en deze pc is mn enigste pc thuis dus ik zoek snel voor een oplossing.

Verwijderd

Barebones worden in principe als een pakket geleverd....

Ik heb er dus eerlijk gezegd een hard hoofd in dat je een los moederbordje zo maar bij een reseller vandaan kan plukken.

Misschien een idee om eens met de importeur van Shuttle te bellen?

• rcarter
ja ik heb zelf ook al een beetje bij shuttle gekeken, maar 1 van mn problemen is dat ik deze pc snel nodig heb en heb geen zin om bij shuttle te bestellen en vervolgens 3 weken te moeten wachten, maar bedankt voor de hulp

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hmm wat is er kapot dan?
Je zou kunnen kijken of ze ergens dat bordje hebben. Als er namelijk nog garantie op je bordje zit, kan de winkel jouw bord namelijk gewoon opsturen, krijgen ze een nieuwe voor terug. En omdat jij meteen een nieuw bord hebt betaal je ze gewoon voor die service. Iedereen blij! Is vast wel te regelen. Als het niet iets is waardoor er geen garantie meer op zit iig. En heb je ook geen garantie meer bij t bedrijf waar je hem vandaan hebt?

I, for one, like Roman numerals

• rcarter
hmm dat ga ik maar ff proberen, ik heb alleen mn waterkoeling erop gezet.
EN nee er is geen water op het bord gevallen, er valt ook nix te zien aan het mbord geen brandplekken of zoiets. zal wel weer de originele koeler erop zetten en het terugbrengen