Maar feli momania
The devil is in the details.
Feli momania.
-=edit=-
Zwaait naar een maand.
[ Voor 15% gewijzigd door Renegade op 05-04-2004 16:28 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Gefeliciteerd.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Good luck
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Bij deze
En ook aan RPC_victim
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
NEE!bazs2000 schreef op 05 april 2004 @ 16:31:
Dus we moeten nu niet meer bij momania aankloppen met onze RPC-problemen?

Waarom achtervolgt me dat al zoooooo lang...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
ARME AOW’er
Niet goed geld kwijt garantieGGS_VR6 schreef op 05 april 2004 @ 16:33:
Gefeliciteerd hoor, en succes ermee. Je kan altijd nog ruilen met bon

Feli
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Hoewel
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Feli ReemF met je nieuwe wapens die je kunt gebruiken om usertjes te bannen.
Feli momania met je nieuwe functie ... snel toevoegen op msn en icq ... shit, dat was al gebeurd.

Veel succes met al die stoute mod's die je nu weer de goede weg moet gaan wijzen
ReemF natuurlijk ni gefeliciteerd he?!?! dat weet je wel.. als je zo'n afgekapt topic opent om zelf gefeliciteerd te worden
Nouja.. ook maar een beetje dan
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
* Arno wil goed voorbereid een eventuele slijmperiode in

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Maarreh, gefeliciteerd met je promotie!
'Admin SG' staat imho minder l33t dan 'Admin Softe Goederen'. Zodadelijk denken ze nog dat je met dat rare GC forum te maken hebt

eens kijken of ik nog een rpc kan forceren hier
Kleine zonnepaneleninstallateur
Verwijderd
The feeling is mutualRafe schreef op 05 april 2004 @ 17:51:
offtopic:
'Admin SG' staat imho minder l33t dan 'Admin Softe Goederen'. Zodadelijk denken ze nog dat je met dat rare GC forum te maken hebt![]()
anyway gefelicteerd met je nieuwe job en veel succes met het streng zijn op de andere modjes
reemf ook nog gefeliciteerd
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Moge wij veel plijzier ende vermaeck aan jou beleven
Dan is het slijmen mislukt !!!! momania drinkt geen bierArno schreef op 05 april 2004 @ 17:29:
Welke smaak bier drink jij ook alweer
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
ik was jullie lekker te snel af en zei het al 5 minuten na de med via icq, na na na na
/flauw
I know
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Mwoa, denk dat 'ie 't wel een maandje of 6 volhoudt hoormoto-moi schreef op 05 april 2004 @ 18:52:
Eens kijken hoe lang het duurt voordat deze gillend wegrent
Feli momania \o/ <:o)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Ik had het kunnen weten
Feli monania
Eens kijken wat er gebeurt als we @ random z'n rechten afpakken en weer terugzettenintoxicated schreef op 05 april 2004 @ 18:58:
Mwoa, denk dat 'ie 't wel een maandje of 6 volhoudt hoor
Dan hebben we een serveradmin minder?moto-moi schreef op 05 april 2004 @ 19:08:
[...]
Eens kijken wat er gebeurt als we @ random z'n rechten afpakken en weer terugzetten![]()
Bah, jij hebt gewoon geen gevoel voor humor

Arno: je weet toch best dat ik geen bier lust... Je zal echt met wat beters aan moeten komen
ele heeft wel gevoel voor humor, zijn er alleen verdomd weinig die het zelfde gevoel hebben
* momania rent
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
ooit leer je nog eens hoor, maar dan moet je niet beginnen door weg te rennen.
Laat zien wie er de baas is
Oeh, gaan we hem wegpesten?moto-moi schreef op 05 april 2004 @ 18:52:
Eens kijken hoe lang het duurt voordat deze gillend wegrent
Ook hier: succes met dat stelletje ongeregeld. Dat je de teugels maar weg hard mag aantrekken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Feli
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Vak.mod -> mod -> admin in een niet zo lange tijd!
Je zal wel goed zijn ofzo

Feli ermee en suc6
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
* momania rent weer terug... "rug recht borst vooruit, kom maar op"Erkens schreef op 05 april 2004 @ 19:59:
[...]
ooit leer je nog eens hoor, maar dan moet je niet beginnen door weg te rennen.
Laat zien wie er de baas is
* _the_crow_ geeft een wodka bitter-lemon aan momania.momania schreef op 05 april 2004 @ 19:32:
Arno: je weet toch best dat ik geen bier lust... Je zal echt met wat beters aan moeten komen
Feli momania!
[ Voor 4% gewijzigd door _the_crow_ op 05-04-2004 20:07 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Succes
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
het viel mij overigens op toen ik op de index van GoT keek dat sinds ik me hier registereerde (was op 28 oktober 2001) dat er van de SG crew die er toen was bijna niemand meer over is.
crew van toen die gestopt is:
Jotti
DR
itsnows
icestorm
nelske
buzzman
merely
en zal vast nog wel iemand vergeten zijn.
Ook in de andere hoofdgroepen is dit enigsinds wel het geval
niet dat dit echt interesant is ofo maar het viel me gewoon op
edit2: geloof dat dsmarty is de enige is die nog over is
[ Voor 14% gewijzigd door Toet3r op 05-04-2004 20:24 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:18
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
En ReemF mag zich tegenwoordig LA dokter noemen dus houdt zich gelijk niet aan de regels
Feli
Idd.. die modjes van tegenwoordig....We Are Borg schreef op 05 april 2004 @ 20:23:
[...]
En ReemF mag zich tegenwoordig LA dokter noemen dus houdt zich gelijk niet aan de regels
Feli
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:18
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
klachten over doktertjes moet je bij de Bemiddelaar zijnWe Are Borg schreef op 05 april 2004 @ 20:43:
apen-nootjes: zullen we klagen bij kaj. ?
Hij staat eindelijk boven de regels en maakt daar ook direct gebruik vanWe Are Borg schreef op 05 april 2004 @ 20:23:
[...]
Feli
Verwijderd
gefeli
Die moet ik nog proberen maar ik heb geen wodka meer in huis
Maar we gaan het een keer proberen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 21:08 ]
Het is niet aan te raden trouwens. Don't ask!Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 20:59:
Die moet ik nog proberen maar ik heb geen wodka meer in huis
Maar we gaan het nog een keer proberen
F_J_K weet er nu ook alles van.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Kunnen we doen.... zou hij er wat aan doen???We Are Borg schreef op 05 april 2004 @ 20:43:
apen-nootjes: zullen we klagen bij kaj. ?
Mwah, upgrade zie ik meer dat iemand er een GM of banrechten bijgefixed krijgt, niet als ie een complete functiegroep stijgtRenegade schreef op 05 april 2004 @ 16:26:
Ik dacht dat we dat niet deden met een upgrade van rechten?Nahja, dit lijkt me wel een uitzondering waard.
Wederom feli amonia trouwens

Eeeeeigenlijk zou die topicstarter een boos slotje en een boze PM moeten krijgencurry684 schreef op 05 april 2004 @ 22:31:
Mwah, upgrade zie ik meer dat iemand er een GM of banrechten bijgefixed krijgt, niet als ie een complete functiegroep stijgt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb foto's waaraan je kan zien dat F_J_K het niet echt bepaald lekker vond
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Wat een aansteller!momania schreef op 06 april 2004 @ 00:23:
Het was best te drinken. Alleen achteraf wat buikpijn.
die staan ook gewoon in het meeting topicmomania schreef op 06 april 2004 @ 00:23:
[...]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Hij lust geen bierArno schreef op 05 april 2004 @ 17:29:
Welke smaak bier drink jij ook alweer
Enne, Feli Sjaak! (zo heet ie
Edit:
Ow fuck..dis geen techforum, argh!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 21:02 ]
He! Sjaak!

Daar gaan je hoge techpost statsEdit:
Ow fuck..dis geen techforum, argh!![]()
Verwijderd
Waar?momania schreef op 06 april 2004 @ 00:23:
[...]
Pics!
Ik ga het toch een keer proberen, en me vriendin maar lachen
Zoeck ende ghij zult vindenVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 23:46:
[...]
Waar?
Pics!
Ik ga het toch een keer proberen, en me vriendin maar lachen
Iets met SA/WOS meeting en Software Algemeen als startpunt om te zoeken.

Zal alleen wel lastig gaan nu de search het niet doet