Norton Internet Security key achterhalen*

Pagina: 1
Acties:

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-12 19:48
Ik heb al sinds juli 2003 NIS 2003 (legaal) draaien. Helaas is er gisteren iets misgegaan tijdens het installeren van een proggie en nu draait mijn NIs niet meer en ik word niet als supervisor herkend.

ik heb al rondgezocht en dit probleem komt vaker voor. oplossing is het herinstalleren van NIS. Nu heb ik het programma vorig jaar via internet van de Symantec site gedownload, maar ik kan nergens meer mijn activation key terugvinden. Gruwelijk stom natuurlijk, maar het is niet anders...

Kan ik deze ergens op mijn harde schijf terug vinden in de registers of ergens anders?

Ik hoef dus geen nieuwe, vroeg me alleen af of deze terug te vinden is op mijn harde schijf.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:17

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Solid vs. Snake schreef op 05 april 2004 @ 16:16:
Je kan Norton Internet Security 2004 downloaden en er een crack overheen gooien :+
offtopic:
Go home!

Ontopic
Heb je je na aanschaf ook geregistreerd bij Symantec? Misschien kun je hun om een nieuwe key vragen via mail of telefoon?

[ Voor 5% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 05-04-2004 17:21 ]

An Explanation of l33t Speak

• Grindtegel
Ga ik ook wel doen, maar dat duurt dan natuurlijk weer een eeuwigheid voor ze een keer reageren...

Verwijderd

Ik heb die twee offtopic replies getrashed, gelieve ontopic te blijven :)

Ook nog een titelfix gedaan trouwens ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 17:50 ]

• Grindtegel
Ik heb hem inmiddels zelf al gevonden. Sluiten maar

Verwijderd

Gevonden in je registry oid of gewoon de file zelf?

• Grindtegel
In de helpsectie van NIS zelf staat een functie registreren, als je die aanklikt geeft ie de key.

Simpel...
Pagina: 1