Toon posts:

Welke grafische (2d en) 3d kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,
Ik heb de optie op verschillende 2ehands PCI grafische kaarten:
Banshee 8MB (2d/3d) 85 piek
Voodoo I 4 MB (3d) 60 piek
Riva 128ZX (2d/3d) 85 piek

Welke oooh welke kaart moet ik toch nemen om toch optimaal 2d EN 3d prestaties te hebben?
Ik heb momenteel een oudje als PC: P1 233 Mhz met een matrox millenium 2 MB PCI kaart.

Alvast bedankt voor de reactie!

MVG
Henk

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:22

winnie

de poes...

Welk oh welk straf moet je krijgen voor dubele postings? En waarom zet je het überhaupt hier en daar (Videoplanken & Beeldkanonnen) als je weet dat het daar hoort?

Verwijderd

Topicstarter
Zo krijg je meer reacties he.. hoop je dan.. Ik ga het ook weer niet in 3 groups posten.. dat lijkt me weer wat overdreven...

Dus je weet het antwoord op de vraag ook niet winnie?

Verwijderd

ik zou gaan voor de banshee, die is het best van de 3 en draait zover ik weet ook lekker op zo'n systeem.

Verwijderd

Topicstarter
qball> dacht ik ook.. gaat net een wijsneus vertellen hier dat hij slechte ervaring had met een banshee... dus die raadde het weer af.. wat is nu wijsheid?

Ik zelf denk eerder aan de Riva...

Verwijderd

Ach ja.. Winnie.. je kent me nog wel.. ICQ discussie... :(

Maar Henkman.. ik zou ook voor de Riva gaan... als die niets blijkt te zijn (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) dan de banshee ja..

Scope

PS trek je maar niets aan van Winnie...die ***** wel vaker...

• Martijn
  • Laatst online: 19:40
Ja, ik weet niet hoor, maar ik ben het helemaal eens met Winnie. Als iedereen hier maar gaat zitten dubbelposten wordt het een zooitje. Dus Henkman, trek het je maar wel aan!! Om op je vraag terug te komen zou ik de Riva of de Banshee kopen, hoewel ze allebei veel te duur zijn. Voor dat geld kun je wel wat beters kopen. Meer dan 50 piek zou ik niet betalen voor zo'n kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Martijn en Winnie en andere die zich eraan storen. Ik zal het voortaan niet meer doen... goed?

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
het is niet alleen dat winnie en anderen zich eraan storen het is gewoon een regel van GOT geen cross posten dus dicht gooien deze hap !

ps : ik zou voor de banshee gaan

.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sluiten deze thread :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Virussen? Scan ze hier!

• winnie

winnie

de poes...

Da kan wel waarderen,enige steun. Om de verwarring compleet te maken, zou ik voor de voodoo1 gaan.

• winnie

winnie

de poes...

Overigens vraag ik me nog steeds af wat dit onde hardware algemeen doet, als er een video-forum is. Ennuh, let maar niet op Scope. Die zegt wel meeer domme dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Jammer.. door al die discussie over de dubbele posting ben ik niet veel wijzer geworden. Ik heb geen steekhoudende argumenten kunnen lezen van jullie. .. kleingeestig noem ik het maar... maar ik ben er zelf wel achtergekomen wat ik ga kopen na enige research op het net...

Verwijderd

Topicstarter
Moderator... kan deze thread geclosed worden?

Verwijderd

Ik zou de Banshee nemen aangezien deze (van deze kaarten althans) de beste is met de hoogste prestaties voor jou pc.

meer info over dit op www.m3dzone.com
Pagina: 1