Toon posts:

[GTA3] Securicar....??

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT'ers

Voordat jullie dit topic alweer sluiten.. (net als de vorige keer..) wil ik jullie er even atent op maken dat de reacties op de vorige topic helaas niks hebben geholpen. Die reacties waren:

quote:

Securicar - You can either wait until the second securicar donald love mission
goes through to get it or you can sit around the DL apartments and wait for
one to come around during a certain time of the day. I saw it going into the
tunnel from Staunton at 2 as well.

Securicar - You can also find this one by the stadium in Staunton at 18:30

Securicar - Entering the staunton tunnel at 3:17

Securicar - Next to the Rockstar billboards behind the stadium in Staunton at
2:30

Securicar - Next to Phils Army Depo at around 1:30-1:45

http://db.gamefaqs.com/co...heft_auto_3_locations.txt

Al deze dingen hebben mij tot dusver niks opgeleverd.. heb 3 nachten staan wachten bij de tunnel.. maar er kwam niks.. ook bij de billboards kwam niks.. en bij het stadion zag ik ook niks.. Iemand nog een ander idee..?

[qoute van mijn laatste gesloten topic:]

[Ik weet dat hierover al een aantal topics zijn geopend, maar ik kon niks nuttigs vinden. Ik zoek een securicar om auto lijst (uit de haven van het 1e eiland) compleet te maken. Ik heb alle auto's al behalve de securicar. Ik heb de missie met de securicar helaas al gehad, voordat auto's ging inleveren volgens de lijst. Weet iemand hoe ik er verder nog aan kan komen..??
Op een andere site zag ik nog tussen 15:00 en 16:00 op het 3e eiland onder de 'liftbrug'.. maar daar is alleen maar gras.. en kan ik (uiteraard) niks vinden.. Ook ben ik brandweermannetje gaan spelen, maar na (in 1 keer) rond de 55 brandjes te hebben geblust, en $ 399.000 te hebben verdient had ik hem nog niet..

Iemand nog een tip..? thx alvast..!!]

Verwijderd

Zo werkt het helaas niet. Als je het niet eens bent met een slotje, mail dan even de desbetreffende mod (mij in dit geval). Maar voor zover ik zie, heb je nog steeds niets zelf gezocht.

Dit topic is gesloten.