Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Iedereen is het er wel mee eens dat de meegeleverde OpenMG klote is. Sonic Stage 2 schijnt beter te zijn, maar ik kan em nergens vinden (google+diverse fora). Realplayer heeft een plugin en die werkt eigenlijk tot nu toe het beste voor mij. Eenvoudig in het gebruik. Gewoon files klikken en laden.
Maar er is toch wel meer te krijgen lijkt mij.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• koekeeghan
Hallo, is daar iemand ? :?

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 07:59

Shaidar

kijk eens op minidisc.org ?

en idd, er is niet veel software voor handen, realplayer ben ik allergisch aan, dus moet ik het doen met SonicStage2 ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• koekeeghan
Tsja Realplayer is wel snel en makkelijk. Nix mis mee. Ik vindt het normaal ook een klote player, maar voor MD's is ie prima.

Verwijderd

lalala...

http://forums.minidisc.org/viewtopic.php?t=4210

hiero misschien :P?

anyway SS2 is imo veel beter... et gaat wat sneller en geen limit aan check outs enzo :D

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 07:59

Shaidar

'k weet niet eens of dat dat legaal is, die download die minidisc.org aanbied op hun website ...

En om compleet offtopic te gaan, daarnet nog discussie gehad met een collega die zweerde bij z'n no-name Flash Mp3 speler ...even het geluid laten horen van m'n MD, en hij's slechtgezind weggegaan,lol :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Verwijderd

flashbased mp3 spelers kunnen op geen enkele manier tippen aan de geluidskwaliteit van een Sony NetMD imho.
Zelfs in LP4 stand klinkt mijn NetMD (MZ-N510) nog beter dan de gemiddelde mp3 van 128kbit.
Pagina: 1