[DVD Branden] IFO file

Pagina: 1
Acties:

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:21
Ik probeer een DVD te branden. Op deze DVD staat een videofragment. Het is ingedeeld in een VIDEO_TS dir. Hier in staan 4 files van 1048 mb. Als ik de DVD wil kopieren wil het niet via nero, want dan loopt het branden vast.

Ook als ik dan de files via de hardeschijf wil doen, dan loopt het copieren bij de 4e file vast.

Hoe kan ik de DVD dan toch copieren ?

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

De dvd die je probeert over te kopieren is waarschijnlijk 9.x gigabyte. De brandbare dvdtjes van nu zijn 4.7 gig. Zo genoeg info?? Er is software voor om dat te comprimeren maar dat moet je maar even uitzoeken op GOOGLE
veel succes
(tip) probeer eens een video film te maken in nero of heb je dat al gedaan??
je hebt niet echt veel info gegeven

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 15:57:
De dvd die je probeert over te kopieren is waarschijnlijk 9.x gigabyte. De brandbare dvdtjes van nu zijn 4.7 gig. Zo genoeg info?? Er is software voor om dat te comprimeren maar dat moet je maar even uitzoeken op GOOGLE
veel succes
(tip) probeer eens een video film te maken in nero of heb je dat al gedaan??
je hebt niet echt veel info gegeven
Het punt is dus dat de originele gebrande DVD 4.7 gb is en mijn schijfje ook. En idd die video DVD werkt ook niet :(

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Je moet eerst de DVD unlocken zodat je de aparte bestandjes daadwerkelijk kan kopieren. Zoek downloads.com eens of AnyDVD.

Vervolgens kun je de verschillende videobestandjes en audiobestandje comprimeren in elke gewenste kwaliteit met dit programmaatje.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En die VIDEO_TS zijn wel geauthored? Komen ze van een rip af met bijvoorbeeld Smartripper? Indien dat laatste zo is, dan zou je ze moeten kunnen branden. Wat voor error heb je precies gehad?