[feat]Bookmarks automatisch updaten

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Aangezien ik het niet kan vinden met de search:

Is er toevallig ook een feature die het mogelijk maakt om je bookmarks automatisch te updaten, of kan die er komen

bijvoorbeeld: ik bookmark Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 4

en die is ondertussen gesloten dat hij meteen
Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5
gaat bookmarken :?

Dan hoef ik het zelf niet meer bij te houden, maar dan doet GoT het automatisch.
Dit is niet dat ik te lui ben, maar gewoon een handigheidje voor als ik vergeet een topic te bookmarken.

Ik snap wel dat het misschien veel zal vreten aan de database, maar ik wou het gewoon weten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Eerlijk gezegd denk dat dat juist het punt van de bookmarks voorbij gaat.

Een bookmark is bedoelt om een bepaald punt vast te leggen. Wat nou als ik juist dat oude topic wil bewaren in m'n bookmarks? (daar is het tenslotte voor bedoelt...) een nieuwe kan je gewoon vinden in de topiclist van het betreffende forum lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
R4NCOR schreef op 05 april 2004 @ 15:35:
Eerlijk gezegd denk dat dat juist het punt van de bookmarks voorbij gaat.

Een bookmark is bedoelt om een bepaald punt vast te leggen. Wat nou als ik juist dat oude topic wil bewaren in m'n bookmarks? (daar is het tenslotte voor bedoelt...) een nieuwe kan je gewoon vinden in de topiclist van het betreffende forum lijkt me :)
ok.. ik snap je punt.. ik gebruik eigenlijk de bookmark om te zien als er nieuwe reply's zijn etc... en om te zien waar ik allemaal heb gepost.

Maar ik weet ook dat je maar maximaal 10 bookmarks kan hebben, en volgens mij moeten sommigen ook bookmarks deleten. Als ze nou een paar oude bookies hebben, en een paar nieuwe waar ze alleen willen kijken als daar ook nog nieuwe reply's zijn = het handig om zo'n auto functie er in te hebben

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Het lijkt me sterk dat de forumsoftware een nieuwe topic in een reeks kan herkennen. Elke topic heeft zijn eigen unieke id en die staan toch niet verbinding met elkaar?

Ik vind het in ieder geval niet handig, zoals R4NCOR al zegt, ik gebruik bookmarks juist voor oude topics. Als ik wil kijken in welke topics ik gereageerd heb of er nieuwe replies zijn kijk ik wel in MyReact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

React snapt echt niet hoe deel 5 volgt op deel 4. Dus nee, het kan niet.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
chem schreef op 05 april 2004 @ 15:57:
React snapt echt niet hoe deel 5 volgt op deel 4. Dus nee, het kan niet.
ach jammer.. het leek me wel leuk, als er zoiets zo kunnen komen.. dan maar niet zoiets ;) zouden jullie het dan niet zelf kunnen maken, of word alles via React gedaan :?

offtopic:
is ie dan zo dom :+ ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:32

ripexx

bibs

outerspace schreef op 05 april 2004 @ 16:10:
[...]

ach jammer.. het leek me wel leuk, als er zoiets zo kunnen komen.. dan maar niet zoiets ;) zouden jullie het dan niet zelf kunnen maken, of word alles via React gedaan :?

offtopic:
is ie dan zo dom :+ ;)
React is gemaakt door Chem en consorten, daarnaast is react niet dom nog slim maar er zit voor een pc/software weinig logica tussen deel 4 en deel 5 ;)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:02

crisp

Devver

Pixelated

edit-feature in 1.9.3 \o/

Intentionally left blank

Pagina: 1