Toon posts:

[firefox] Start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke, probleem; Al een week start firefox gewoonweg niet meer op. Hij verschijnt wel in de taskmanager, maar niet in beeld. Hem killen en opnieuw opstarten werkt niet.

Opnieuw installeren misschien? -> volgende probleem, de map documents and settings\username\application data\firefox bestaat niet, waardoor ik al 'm bookmarks e.d. kwijt ben.

Ja het is een onzichtbare map, ja ik heb mijn eigen username gebruikt én ja, ik heb 't al via zoeken geprobeert :)

Iemand een oplossing voor het eerste of het tweede probleem?

Ik draai xp trouwens.

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Clean install is vaak een oplossing voor zulk soort problemen, vooral je profile folder.

Je profile folder heet in Firefox 0.8 nog Phoenix, kijk daar dus even naar. Vanaf 0.9 moet hij wel Firefox gaan heten.

[ Voor 6% gewijzigd door Unverter op 05-04-2004 15:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Juist, toen ik met phoenix zoekte werkte het wel, ben firefox nu aan het installeren.

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:17
In de laatste nightly builds(http://scragz.com/tech/) heet die map firefox en die draaien ook een stuk beter dan vanilla 0.8 ;)

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem, maar dan nadat ik de session saver heb geinstalleerd. nogal jammer want ik had firefox net helemaal ge-safari-mod... en dat is nogal veel werk. weet iemand hoe ik die extension kan deinstalleren?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rick164 schreef op 05 april 2004 @ 16:56:
In de laatste nightly builds(http://scragz.com/tech/) heet die map firefox en die draaien ook een stuk beter dan vanilla 0.8 ;)
Laatste officiële nightlies staan op http://ftp.mozilla.org/pu...fox/nightly/latest-trunk/. De link die jij geeft is er eentje naar geoptimaliseerde niet-officiële builds.
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 18:34:
ik heb hetzelfde probleem, maar dan nadat ik de session saver heb geinstalleerd. nogal jammer want ik had firefox net helemaal ge-safari-mod... en dat is nogal veel werk. weet iemand hoe ik die extension kan deinstalleren?
Wat is er mis met het intypen van de volgende magische woorden in Google: [google=delete extension firefox] ;) ? Tip.

[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 19-04-2004 19:27 . Reden: BTW ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je moet ook niet in de firefox map zijn; maar in
C:\Documents and Settings\Spider.007\Application Data\Phoenix\Profiles
:) Opnieuw installeren verwijderd dit btw niet trouwens (volgens mij)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wel je
eigen username
er tussenzetten he, voor je gaat copypasten :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 april 2004 @ 15:33:
Juist, toen ik met phoenix zoekte werkte het wel, ben firefox nu aan het installeren.
Was dat de oplossing bij jou? Hier heeft hij het ook zomaar opeens begeven, krijg hem niet meer aan de praat zelfs niet na opnieuw installeren :(

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Leuke kick.. ;)

Maar gooi alles eens weg, en probeer anders eens een nieuw profiel aan te maken door "firefox -p" Misschien dat het dan weer goed gaat.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Pagina: 1