Toon posts:

The computer has rebooted from a bugcheck

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op een computer (PII 400MHz, 512MB ram) krijg ik met Windows 2003 server de volgende error:
Event Type: Information
Event Source: Save Dump
Event Category: None
Event ID: 1001
Date: 4/5/2004
Time: 2:54:10 PM
User: N/A
Computer: RHINOCEROS
Description:
The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x000000d1 (0x00000000, 0x00000002, 0x00000001, 0xf7ce5e1f). A dump was saved in: C:WINDOWSMinidumpMini040504-01.dmp.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Als je bovenstaande error krijgt he, waar moet je dan aan denken? Rot geheugen?

Ik heb op de pagina die gegeven wordt gekeken en ook de dump geopend, maar wordt er eerlijk gezegd niet veel wijzer van.

Iemand een idee wat deze error precies is?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik kan de link niet openen; want ik krijg een application/octet-stream aangeboden :?

Sinds wanneer heb je dit probleem? En gebruik je geen ECC geheugen in die server dan?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:50

momania

iPhone 30! Bam!

Event id 1001 is een zeer algemene. Ik zou eens beginnen bij je geheugen controlereren idd. En daarnaa eens kijken naar je drivers oid.

Verder mag je dat eerst even gaan onderzoeken, en als je er echt niet uit komt mag je wel weer een nieuw topic openen, maar let dan even goed op het volgende mbt je topicstart:
Windows Operated Systems - Policy
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.