Hallo,
volgende is het probleem:
een aantal weken geleden was mijn pc volledig gecrasht, ik mijn HD back-uppen bij een vriend van me en toen er weer mee aan de slag gegaan. Rustig alles eruit gehaald en opnieuw installeren, dit keer XP (had altijd W2K). In de tussentijd ook een nieuwe HD gekocht en deze erbij aangesloten.
Nu is het probleem dat als ik mijn PCI-kaarten (Soundblaster Live en/of Pinnacle PCTV) erin doe, dat mijn systeem elke keer vastloopt (bij installeren drivers, andere software etc.) Dit vastlopen is óf gewoon vast zodat niks het meer doet op mijn beeldscherm, óf hij klapt er helemaal uit en al mijn leds gaan branden.
Iemand enig idee hoe dit eventueel op te lossen. Ik las in de FAQ iets over de IRQ verdeling van XP, dat alles op 1 IRQ komt of zoiets, zou dat het dan kunnen zijn?
Heb ook de laatste 4in1 (v4.51) drivers geinstalleerd
Specs:
MSI K7T Pro 2-A
Thunderbird 900
256 mb intern (+256 niet aangesloten)
GeForce 2MX (Detonator 56.72)
Pri Master: Maxtor 30 gig
Pri Slave: Aopen DVD 1240
Sec Master: Plextor 12/10/32A
Sec Slave: Maxtor 80 gig
3Com netwerkkaartje
en dus: Creative SB Live! en Pinnacle PCTV, maar beiden nu niet aangesloten.
Alvast bedankt!
volgende is het probleem:
een aantal weken geleden was mijn pc volledig gecrasht, ik mijn HD back-uppen bij een vriend van me en toen er weer mee aan de slag gegaan. Rustig alles eruit gehaald en opnieuw installeren, dit keer XP (had altijd W2K). In de tussentijd ook een nieuwe HD gekocht en deze erbij aangesloten.
Nu is het probleem dat als ik mijn PCI-kaarten (Soundblaster Live en/of Pinnacle PCTV) erin doe, dat mijn systeem elke keer vastloopt (bij installeren drivers, andere software etc.) Dit vastlopen is óf gewoon vast zodat niks het meer doet op mijn beeldscherm, óf hij klapt er helemaal uit en al mijn leds gaan branden.
Iemand enig idee hoe dit eventueel op te lossen. Ik las in de FAQ iets over de IRQ verdeling van XP, dat alles op 1 IRQ komt of zoiets, zou dat het dan kunnen zijn?
Heb ook de laatste 4in1 (v4.51) drivers geinstalleerd
Specs:
MSI K7T Pro 2-A
Thunderbird 900
256 mb intern (+256 niet aangesloten)
GeForce 2MX (Detonator 56.72)
Pri Master: Maxtor 30 gig
Pri Slave: Aopen DVD 1240
Sec Master: Plextor 12/10/32A
Sec Slave: Maxtor 80 gig
3Com netwerkkaartje
en dus: Creative SB Live! en Pinnacle PCTV, maar beiden nu niet aangesloten.
Alvast bedankt!