In Aparaatbeheer op mijn computer staat alles geinstalleerd, alleen mijn media audio controller niet.
Staat dus geel vraagtekentje bij. Nou komt het, het werkt wel gewoon, alles doet het goed. Ook met mijn Creative inspire 5300 erop.
ik heb de installatie cd gebruikt van Creative die bij de kaart zat. Die installeerd dus de software, kennelijk niet de drivers. Ik heb overal gezocht op internet, de creative website en geen drivers die werken.
Wel heb ik ergens iets gelezen op internet, weetniet of het waar is, dat de moederbord geluidskaart combinatie niet werkt. Onzin lijkt mij
Maar weet iemand hier een oplossing/werkende driver voor of heeft het zelfde probleem??
-----
AMD Athlon XP 1800+
MSI K7T266 Pro 266MHz
2x 256MB Twinmos 266MHz
Asus GF4 Ti4200 128MB
Creative Soundblaster Live 5.1 (Bulk)
Creative Inspire 5300 5.1
Draai Win XP pro nl met SP1 en updates.
-----
ik heb de installatie cd gebruikt van Creative die bij de kaart zat. Die installeerd dus de software, kennelijk niet de drivers. Ik heb overal gezocht op internet, de creative website en geen drivers die werken.
Wel heb ik ergens iets gelezen op internet, weetniet of het waar is, dat de moederbord geluidskaart combinatie niet werkt. Onzin lijkt mij
Maar weet iemand hier een oplossing/werkende driver voor of heeft het zelfde probleem??
-----
AMD Athlon XP 1800+
MSI K7T266 Pro 266MHz
2x 256MB Twinmos 266MHz
Asus GF4 Ti4200 128MB
Creative Soundblaster Live 5.1 (Bulk)
Creative Inspire 5300 5.1
Draai Win XP pro nl met SP1 en updates.
-----