3 Schermen aansturen vanuit 1pc

Pagina: 1
Acties:

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb een 2ghz Celeron systeem met 512mb en Windows XP.

Nu is het geval dat ik een TFT (d-sub), beamer (d-sub) en een aantal televisie`s heb. (composiet)

De TFT monitor wil ik gebruiken als hoofd monitor waarop ik de andere schermen kan aansturen (buroblad) de beamer moet full screen foto`s weergeven en de televisie een full screen flash filmpje.

De computer is uitgerust met een RADEON 9200 AGP 64Mb. Evt heb ik er nog een PCI kaartje bij nvidia TNT 16 mb.

Hoe ga ik deze klus klaren?

De foto`s laat ik sliden vanuit slideshow XP. Een app waarmee je de wallpaper van je buroblad laat veranderen om de 7sec. De beamer is dan ook ingesteld als uitgebreid buroblad. Dit werkt perfekt.

Maar ik kom in de knoei als ik de tv`s er ook op wil aansluiten. Ik krijg het niet voor elkaar om het SWF (flash) filmpje full screen op het uitgebreide buroblad te krijgen.

Ook zit er een TV kaart in de computer als het even kan zou ik op de beamer gewoon tv willen kijken. Ook dit krijg ik niet voor elkaar. Op de tft monitor werkt het prima, maar niet op de beamer. Alle mogelijke opties met overlay heb ik nu wel al geprobeerd en nog lukt het niet.

Can`t live without the mods

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

als je de beamer primary monitor maakt ipv secondary achter je TFT, dan kan je waarschijnlijk wel tv kijken op je beamer

[ Voor 4% gewijzigd door Hann1BaL op 05-04-2004 14:37 ]