Verwelkom wat je niet kunt vermijden.
Wat heb je zelf al geprobeerd - en wat wil je precies bereiken?
Je kan de instellingen van een gebruiker copieeren door het profiel te copieeren (ergens in de properties van 'My Computer' ga je de optie om een userprofile te copieeren wel terug vinden)
Je kan de instellingen van een gebruiker copieeren door het profiel te copieeren (ergens in de properties van 'My Computer' ga je de optie om een userprofile te copieeren wel terug vinden)
Wat ik heb geprobeerd is kijken of copy/paste werkt
(voor bestanden) en gekeken of er een optie verwerkt zat in XP zelf.
Ik heb hier ook de search gebruikt, maar kwam iets tegen over hoe je profielen kunt kopiëren. Maar ik weet dus niet of dan meteen alle documenten, programma's, snelkoppelingen enz. ook meegekopiëerd worden. DAT wil ik namelijk bereiken
Maar ik ga die optie van jou even proberen
Ik heb hier ook de search gebruikt, maar kwam iets tegen over hoe je profielen kunt kopiëren. Maar ik weet dus niet of dan meteen alle documenten, programma's, snelkoppelingen enz. ook meegekopiëerd worden. DAT wil ik namelijk bereiken
Maar ik ga die optie van jou even proberen
Neem wat je geprobeerd hebt altijd even mee - dat maakt je post vaak wat meer uitnodigend om op te antwoorden
Oh, nog een aanvullende vraag: Als het dus lukt en ik heb 2 identieke gebruikers (behalve de naam) en dan verwijder ik de niet nodige bestanden en zo...
Kan ik dan ook de opstarteigenschappen bij de één veranderen zonder dat de andere verandert? Mijn pa heeft namelijk 2001 opstartitems en een supervolle taakbalk...
Kan ik dan ook de opstarteigenschappen bij de één veranderen zonder dat de andere verandert? Mijn pa heeft namelijk 2001 opstartitems en een supervolle taakbalk...
Dat is een beetje afhankelijk van wat je aanpast - een programma deinstallerend geld meestal voor de gehele PC. Een shortcut kan zowel in de profile directory van de user staan, als in de 'All users' directory - afhankelijk van waar het staat kan je die individueel verwijderen of niet - en zo door
Klopt. Ik wist het wel, amar ik ben hier al in geen eeuwen niet geweest dus was ik het even vergetenelevator schreef op 05 april 2004 @ 13:51:
Neem wat je geprobeerd hebt altijd even mee - dat maakt je post vaak wat meer uitnodigend om op te antwoorden
Die optie om profielen te kopiëren kan ik nergens vinden. Ik heb nog eens die andere thread doorgelezen en daar stond dat ik de "Files and Settings Transfer Wizard" kon proberen, maar die wizard wil van de ene naar de ander PC overzetten....
Correctie, ik kan die optie van jou wel vinden, maar de knop kopiëren is grijs...
Correctie, ik kan die optie van jou wel vinden, maar de knop kopiëren is grijs...
[ Voor 18% gewijzigd door Xochiquetzal op 05-04-2004 14:13 ]
Je moet even inloggen met een andere account (en administrative rechten hebben) - om je eigen profiel over een andere (ook niet actieve) account te copieeren
Goed, ik kan ze nu wel kopiëren, maar dan wordt er gevraagd waar ik ze heen moet kopiëren, en ik kan bladeren... Waar staan die profielen opgeslagen???
C:\Documents and Settings\ - maar dat soort dingen kan je zelf ook wel vinden hoor
Niet als je niet weet hoe het er uit behoort te zien
Ik dacht dat dat gewoon 1 icoontje was of zo... Ja weet ik weel... Maar ik heb net (voor ik jou antwoord las) al alle dingen in die mappen (wat dus schijnbaar de profielen zijn) handmatig verplaatst! 
Dankjewel!
Dankjewel!
Pagina: 1