Ontzettend probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 14:34
Ik typ deze message op school aangezien ik thuis helemaal nix kan doen met mijn PC. :(

Het volgende is gebeurd: ik probeerde via fdisk/mbr mijn bootmanager (MSTBOOT) te verwijderen met als gevolgd dat ik NIX meer kan doen met mijn HD. :( Niet meet booten, niks. Ik heb mijn hele HD geformateerd door via Partition Magic te booten. Dat lukte. Probeer ik echter Win98 te installeren zegt hij: "kan geen tijdelijke mappen creeeren op C, systeem bevat mogelijk NTFS of HTFS". De HD werkt overigens verder goed, lezen en schrijven werkt gewoon prima.

Dat is dus niet zo: ik heb 'm formateerd met PartitionMagic rescue disk (FAT32). Ik ben ten einde raad. Ik gebruikte eerst een dual boot WIn98/Win2k allebei FAT32

Ik vermoed dat er iets mis is met de bootsector, aangezien Redhat 6 ook geen bootmanager kon schrijven.

Wie weet raad ik ben echt ten einde raad!

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Heb je dit probleem 3x?
Omdat je hem 3x heb gepost?
:)

Verwijderd

Probeer KillHD eens, progje van norton. Als je nog een andere schijf hebt ontkoppel die dan want alle schijven worden "gekilled" :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Check eens of er een bepaald `second dos partitie` is...ik had ook zoiets na een instalatie van windows 2k. Zorg dat er alleen een primary dos is zonder fratsen...rebooten, format en klaar zou ik zeggen

Verwijderd

posted by: Bavaria
Maak ergens anders een dos bootdiskette met daarop FDISK en FORMAT. Delete alle partities, maak nieuwe, formateer ze en probeer het opnieuw.
Als dat nog steeds niet werkt kun je een low-level format doen vanuit je bios.

The Force: vertel jij moppen ook altijd 3 keer?

copied from deleted thread

Verwijderd

Nou.. nou ontzettend probleem.. dat valt dus mee..
Pagina: 1