Ik typ deze message op school aangezien ik thuis helemaal nix kan doen met mijn PC.
Het volgende is gebeurd: ik probeerde via fdisk/mbr mijn bootmanager (MSTBOOT) te verwijderen met als gevolgd dat ik NIX meer kan doen met mijn HD.
Niet meet booten, niks. Ik heb mijn hele HD geformateerd door via Partition Magic te booten. Dat lukte. Probeer ik echter Win98 te installeren zegt hij: "kan geen tijdelijke mappen creeeren op C, systeem bevat mogelijk NTFS of HTFS". De HD werkt overigens verder goed, lezen en schrijven werkt gewoon prima.
Dat is dus niet zo: ik heb 'm formateerd met PartitionMagic rescue disk (FAT32). Ik ben ten einde raad. Ik gebruikte eerst een dual boot WIn98/Win2k allebei FAT32
Ik vermoed dat er iets mis is met de bootsector, aangezien Redhat 6 ook geen bootmanager kon schrijven.
Wie weet raad ik ben echt ten einde raad!
Het volgende is gebeurd: ik probeerde via fdisk/mbr mijn bootmanager (MSTBOOT) te verwijderen met als gevolgd dat ik NIX meer kan doen met mijn HD.
Dat is dus niet zo: ik heb 'm formateerd met PartitionMagic rescue disk (FAT32). Ik ben ten einde raad. Ik gebruikte eerst een dual boot WIn98/Win2k allebei FAT32
Ik vermoed dat er iets mis is met de bootsector, aangezien Redhat 6 ook geen bootmanager kon schrijven.
Wie weet raad ik ben echt ten einde raad!