Toon posts:

Java werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, hier ben ik nog eens.

In mijn topic van daarnet (Kan geen drivers downloaden) heb ik mijn probleem uitgelegd, het was dus Java dat niet (meer) werkte bij mij.
Ik heb nu Java opnieuw gedownload maar de download knop werkt nog steeds niet.
Bij internet options staat "use java" wel aangevinkt.

Heeft er iemand een idee?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Java is niet javascript. Die knop is volgens mij gewoon javascript dus wat je nu weer met java aan het doen bent begrijp ik niet helemaal.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Misschien computer opnieuw opstarten? ;)

Verwijderd

Topicstarter
PC is al herstart en waarom zou nu juist die ene knop niet werken? ik heb nooit problemen met javascript.

Verwijderd

download en installeer anders ff het volgende bestand.
http://www.emeni.nl/msjavx86.exe

kijk na herstart of dat het werkt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad heeft Java helemaal niets te maken met JavaScript. Zie ook vele andere topics over "java doet het niet" hier in SA ;)
[edit= RD-Bergkamp, dat is dus Java ipv Javascript :) ]

Maar koenyboy, geef even enige informatie :o

Welk OS, welke browser, heb je een virusscanner, heb je een popupfilter, heb je een personal firewall, etc. Hoe staan de security settings? En krijg je een foutmelding?
Scheelt gokken :P

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 05-04-2004 13:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Word het niet geblokkeerd door iets, firewall of weet ik wat :? Probeer het anders eens met Firefox Gaat het hier ook niet mee, dan klopt er iets niet bij je computer. :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Als ik het goed begrijp ben je een pc opnieuw aan het installen,
kun je dan de benodigde drivers niet op een andere pc downloaden en dan istalleren?

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank aan RD-Bergkamp, het werkt >:) , en het is niet voor mijn PC, voor een klasgenoot van mij.
Ik heb ook een compaq en heb nooit problemen gehad met mijn drivers van de site te downloaden.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 10:05

mutsje

Certified Prutser

Welk OS is machine voor Windows XP moet je de Java Virtual Machine nog installeren namelijk. deze kun je in de FAQ van WOS vinden.
Pagina: 1