Toon posts:

[3d] 3ds backburner laat niet alle pc's meewerken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wat aan het experimenteren met 3ds max backburner om distributed een animatie te renderen.

om te testen gebruik ik een animatie met 300 frames.
Nu zit ik met het volgende probleem:

ik kan prima connecten met alle pc's (ik gebruik er 4) maar er worden alleen taken uitgedeeld aan de eerste 2 in het lijste, de andere 2 staan gewoon idle te wezen. Pas als ik de eerste 2 uit zet gaan de andere aan het werk.

heeft iemand enig idee hoe ik het zo kan krijgen dat alle 4 de pc's tegelijk jobs te doen krijgen?

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Misschien issie maar gelicenced om er 2 te mogen gebruiken? (kheb verder nooit met backburner gewerkt.)

specs

Verwijderd

Topicstarter
het is een stand-alone licence, maar volgens de 3ds handleiding heb je om computers dedicated te laten renderen geen extra licenties nodig.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

je kunt toch ergens iets als 'use all computers' aanvinken? en heb je priority al omhoog geschroeft? die staat standaard op 50 dus misschien gebruikt hij dan maar de helft ofzo. vink anders 'critical' ook even aan. ik zit nu op het werk maar ik zal thuis 's ff kijken.

This too shall pass

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 16:00
Mag ik, ook al heb ik nog nooit met Backburner gewerkt, toch iets inbrengen? :)

Misschien verdeelt 3DS de animatie wel in secties en is een verzameling van 300 frames te kort om over meer dan 2 PC's te verdelen?

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

Topicstarter
hij laat steeds stukjes van 10 frames renderen, dus dat zou te verdelen moeten zijn lijkt mij...
Ik heb de priority op 100 gezet en critical aan gezet, maar dit maakt geen verschil.
"use all servers" had ik ook al aan staan.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

wat gebeurt er als je de job selecteert en vervolgens een rechtermuisklik op de niet meewerkende-server en dan 'assign to selected job' (ofzo)?

This too shall pass

Pagina: 1