[Outlook] Agenda in 1x wissen

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
Zal het makkelijk houden: ik wil de agenda in outlook, dus niet express, in 1x helemaal wissen, HOE

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zal het kort houden... "Format c:" :*)

Maar effe serieus, je kan zoeken naar het betsand *.pst dacht ik en die verwijderen :?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• orange.x
Br@m schreef op 05 april 2004 @ 12:16:
Ik zal het kort houden... "Format c:" :*)

Maar effe serieus, je kan zoeken naar het betsand *.pst dacht ik en die verwijderen :?
ja maar tis zo, ik heb een server met een agenda, en daar moeten meerdere agenda's bij komen, maar zodra ik er van een willekeurige pc 1 backup ( ook al heet die agenda pietje ) en ik restore em op de server, dan zet ie em in de Agenda op de server. als ik die nou helemaal leeg kan gooien, dan vul ik em bij met agenda pietje, copy ik die agenda onder andere naam, verspreiden, en die Agenda leeggooien en volgende weer backuppen en restoren..

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Probeer hetvolgende eens (werkt ook handig als je per ongeluk een emailtje hebt laten vallen in je agenda)

1.)Ga naar je agenda
2.)ga naar het menu beeld
3.)ga naar huidige weergave
4.)kies nu voor Weergave bepalen
5.)je krijgt nu een scherm waarin je op nieuw... klikt
6.)geef de weergave een naam (bv onderhoudsweergave) en het type moet Tabel zijn
7.)vervolgens klik je op OK
8.)weergave toepassen
9.) :Y) en voila een weergave als of je in je inbox zit (in de eerste kolom vind je wat voor type item het is: afspraak/meeting/terugkerende afspraak/terugkerende meeting/EMAILTJE/enz
10.) als je alles weg wilt halen kun je nu gewoon Bewerken->alles Selecteren en dan verwijderen

Hoop dat je hier wat aan hebt

• orange.x
S4All schreef op 05 april 2004 @ 20:22:
Probeer hetvolgende eens (werkt ook handig als je per ongeluk een emailtje hebt laten vallen in je agenda)

1.)Ga naar je agenda
2.)ga naar het menu beeld
3.)ga naar huidige weergave
4.)kies nu voor Weergave bepalen
5.)je krijgt nu een scherm waarin je op nieuw... klikt
6.)geef de weergave een naam (bv onderhoudsweergave) en het type moet Tabel zijn
7.)vervolgens klik je op OK
8.)weergave toepassen
9.) :Y) en voila een weergave als of je in je inbox zit (in de eerste kolom vind je wat voor type item het is: afspraak/meeting/terugkerende afspraak/terugkerende meeting/EMAILTJE/enz
10.) als je alles weg wilt halen kun je nu gewoon Bewerken->alles Selecteren en dan verwijderen

Hoop dat je hier wat aan hebt
haha bewerken alles selecteren, zal het overmorgen proberen, nooit aan gedacht... dom dom dom :) want wel kut als je 3400 dingen moet verwijderen :) duurt altijd zo lang!

Verwijderd

t kan nog veel simpeler.
file
archive
datum selecteren wat je wil archiveren.

en hij haalt het eruit....en zet het in een pst file ..en die gooi je weg als ie klaar is.

mooi he :)

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:57

Garyu

WW

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 19:38:
t kan nog veel simpeler.
file
archive
datum selecteren wat je wil archiveren.

en hij haalt het eruit....en zet het in een pst file ..en die gooi je weg als ie klaar is.

mooi he :)
Simpel wel, logisch is anders. Maarja, daarom is Outlook ook hét schoolvoorbeeld van hoe je een mooi programma om zeep kan helpen: geef het de effectieve gebruikersinterface van een eerste-generatie videorecorder, en iedereen heeft een leercurve van tig jaar :Y).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Garyu schreef op 07 april 2004 @ 21:29:
[...]

Simpel wel, logisch is anders. Maarja, daarom is Outlook ook hét schoolvoorbeeld van hoe je een mooi programma om zeep kan helpen: geef het de effectieve gebruikersinterface van een eerste-generatie videorecorder, en iedereen heeft een leercurve van tig jaar :Y).
linux liefhebber zeker?
Pagina: 1