Toon posts:

ADSL-router die VPN met linux kan maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik ben op zoek naar een adsl modem met router ingebouwd die een vpn tunnel kan leggen naar een linux pc (die aan de andere kant van het internet hangt).

Het is de bedoeling dat het netwerk achter de adsl router via interne ip's veilig kan data overzetten over het internet naar het netwerk achter de linux bak. Langs de linux kant is het een Debian met 2.6.0 kernel.

De SMC7204BRA lijkt me wel wat.

thx!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Welkom og GoT,

het is wel de bedoeling dat je eerst google en de search raadpleegt/ Of kan je het daar niet vinden?

Verwijderd

Topicstarter
ik had het reeds op usenet gevraagt, alles ok. Ik wou hem bijna halen tot als ik van iemand als laatste bericht kreeg dat het eigenlijk wel zou moeten werken, maar dat het hem met zijn SMC router nog niet in gelukt was...

Vooral omdat IPSec poorten rond de 500 gebruikt en deze staan geblokkeerd bij telenet (waar 1 van de tunnels naartoe moet)

Als ik hier enkele positieve reacties krijg koop ik hem, we zullen dan wel zien.

thx

Verwijderd

Mja, dit is gewoon wat specsheets van fabrikanten lezen :)

En als een bepaalde provider iets blokkeert kun je dat natuurlijk niet omzeilen door een andere router te nemen. En zomaar ingaan op vage berichten op usenets zou ik al helemaal niet doen. Je gaat toch niets doen dan wel laten omdat het bij iemand thuis nog niet gelukt is :?

Dit topic is gesloten.