Toon posts:

[MSN] Kan geen chat vensters openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen mensen :)

Sinds gister heb ik een vaag probleem. Ik kan met MSN 6.1 geen expressberichten versturen. Als ik op iemand dubbelklik staat er dat het niet mogelijk is en dat ik het later opnieuw moet proberen. Dit is gewoon meteen een fout. Ik krijg dus ook geen chatvenster...

Het probleem doet zich niet voor bij windows messenger (4.7) deinstalleren en herinstalleren lost niets op.

Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Welke foutmelding krijg je?

Signature

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:10
ik heb dit probleem gister ook gehad, maar na de computer opnieuw op te starten was het probleem weer over

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:10

jurma

simply connecting...

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 11:31:
Goedemorgen mensen :)

Sinds gister heb ik een vaag probleem. Ik kan met MSN 6.1 geen expressberichten versturen. Als ik op iemand dubbelklik staat er dat het niet mogelijk is en dat ik het later opnieuw moet proberen. Dit is gewoon meteen een fout. Ik krijg dus ook geen chatvenster...

Het probleem doet zich niet voor bij windows messenger (4.7) deinstalleren en herinstalleren lost niets op.

Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben?
heb je toevallig handwriting geinstalleerd (plugin van msnplus)
zo ja deze is dan fout geinstalleerd dit was ook bij me neefje.
die kon ook geen chat vensters meer openen.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Topicstarter
Jah tnx! idd die fucking handwriting plugin. Ik had de Autopatcher gebruikt (www.autopatcher.com) ofzow. En ik had dat gewoon maar aangeklikt omdat ik niet eg wist wat ik ermee kon :P Heel erg bedankt!

Verwijderd

Zowizo oppassen wat je allemaal mee-installeerd met msn+
Zit altijd wel een search bar bij bv..

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:08

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 09:08:
Zowizo oppassen wat je allemaal mee-installeerd met msn+
Zit altijd wel een search bar bij bv..
Je moet duidelijk aangeven bij de installatie dat je niet die troep wilt hebben.

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Pagina: 1