Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 19:53
Wist even niet zo goed waar dit te plaatsen dus mocht een slotje of move nodig zijn dan merk ik dat wel.
Ik heb hier onderstaande speciale Honda GP versie van een MP3 speler liggen. Ik probeer alleen uit te vinden wat de orginele fabrikant is van dit ding om te kijken of er firmware-upgrades zijn want ik ben niet echt te spreken over de afspeelkwaliteit van het ding. Bij alle spelers waarvan ik een foto van dit ding heb gevonden kon ik geen merk vinden. Dus mijn vraag is: herkent iemand van jullie dit ding en kan mij het merk vertellen.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/j.elbertse/mp3-2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Bandicoot op 06-04-2004 20:42 ]

PVOutput: VO18

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Dit ziet er erg uit als een Mambo-speler, of iets wat uit dezelfde fabriek komt als die speler. Zie http://www.mambox.com/P505.htm

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Geen Mambox, dit lijkt mij een Aiptek 313.

Is wel bijna hetzelfde trouwens.

Lekker kleurtje btw ^^

[ Voor 43% gewijzigd door DaSchop op 05-04-2004 13:51 ]

>> Bastiaan

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

Pagina met plaatjes

Hier heeft hij ook veel van weg als ik de knoppen bekijk

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35

Piggen

Lekker bakkie

Misschien kun je je leverancier of Honda (de pr-afdeling ofzo) mailen.

• MewBie
  • Laatst online: 08:44
hij lijkt bijna 100% op die van mn broer, zal ff kijken welk merk die van hem is

edit: mn broer heeft de Mambo die hierboven al ergens genoemd werd

[ Voor 31% gewijzigd door MewBie op 05-04-2004 14:07 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• DaSchop
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Ik heb zelf ook een MamboX maar hij lijkt toch echt verdacht veel op de Aiptek 313.

Let vooral op de gaatjes aan de linker kant.

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000ALQMZ.03.LZZZZZZZ.jpg

>> Bastiaan

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 06:45
Laat ik ook s een x aardig zijn...
Alleen nieuwe drivers zo te zien :Y)

• Bandicoot
Net terug van werk. Bedankt voor de snelle reacties. Mambox was ik zelf ook tegengekomen maar had ik al uitgesloten omdat het menu anders is. Maar die Aiptek 313 lijkt er wel vedacht veel op. Ik ga testen!!

• Bandicoot
Even een update. Heb de updates van Aiptek gestest maar krijg het niet voor elkaar om het ding geupdate te krijgen. Bij de update vind ik alleen een duitse handleiding met onderstaande tekst:

Update des MP3-Players MP3-313

1. MP3-Player noch nicht mit dem PC verbinden.
2. Bitte entpacken Sie die Datei mp313_driverupdate.zip Führen Sie anschliessend die Installation mit Setup.exe aus. Nach der Installation finden Sie unter Start/Programme/ DigitalMP300F Audio Player
3. Batterie einlegen.
4. Halten Sie die PLAY-Taste gedrückt und verbinden Sie das Gerät mit dem PC, halten Sie die Playtaste noch ca. 10 Sekunden gedrückt. Im Display des MP3-Players erscheint erst mal nichts.
5. Das Betriebssystem meldet sich mit Neue Hardware gefunden und eine Hardwarekomponente wird installiert. Nach der Installation muß im Gerätemanager des Systems unter Player Recovery Device Class Player Recovery Device erscheinen.
6. Gehen Sie nun über Start/Programme/DigitalMP300F Audio Player auf Update
7. Das System meldet sich wieder mit Neue Hardware gefundenund erneut muss eine Hardwarekomponente installiert werden. Digital MP300F Audio Player Class mit dem Gerät Digital MP300F Audio Player
8. Wenn die Hardwarekomponenten richtig installiert sind, erscheint folgendes Bild erscheinen:

9. Mit Start beginnt der Update-Vorgang. Nach wenigen Sekunden ist das Update beendet. Das Programm bitte mit Close beenden.
10. Wichtig: Das Programm bietet noch eine Formatierungsroutine, bitte das Gerät anschliessend mit Dieser unbedingt noch formatieren.
11. Da man das Programm normalerweise nicht mehr benötigt, sollte man es wieder deinstallieren. Start/Programme/ DigitalMP300F Audio Player/Uninstall befindet sich die Deinstallationsroutine.

Falls das Gerät nach dem Update zu leise sein sollte, bitte das Gerät einfach noch einmal mit dem PC verbinden und trennen, dann müsste die volle Lautstärke vorhanden sein.

Ik moet je het ding dus in een soort recovery mode krijgen en dat lukt me niet. Wat ik doe is de playbutton ingedrukt houden, in de computer pluggen terwijl ik de knop vast houd, en dan de knop nog zo'n 10 seconden vasthouden. Als ik vervolgens loslaat dan gaat de speler uit en gebeurt er gewoon niets. Iemand enig idee hoe het wel moet?

Pagina: 1