Toon posts:

AMD 2400+ heel warm

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, luitjes

naar mijn idee wordt mijn cpu veel te warm en ik heb geen idee wat ik ermee moet doen.. iemand die mij gerust kan stellen.....

specs:
AMD 2400+ (gekocht maart 2003)
Chaintech Apogee 7njl1
1024 ddr

ik heb inmiddels de cpu koeler al vervangen. ik had een qtec koeler nu zit er een coolermaster jet 7 op en mij is verteld dat dat ding een hele goede was.. duur genoeg overigens..

cpu + qtec was 68-72 graden
cpu + coolermaster jet 7 was in het begin 40-45 (lekker d8 ik), maar nu is hij verhoogd naar 52-62 soms veel temp verschil...

is er iets niet goed met die cpu of hoort dit zo.. ik heb trouwens kappen van kast af... en nog 52+ graden...

• CrudeMix
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 09:31

CrudeMix

it's magic

wat is de fsb van je processor?

Verwijderd

Heb je er wel koelpasta tussen gedaan? zit de cooler er wel recht op? misschien is je temperatuur sensor wel brak, je weet maar nooit

• CrudeMix
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 09:31

CrudeMix

it's magic

en waarin bekijk je de temp, int bios of met een ander programma?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:27

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 11:19:
Hoi, luitjes

naar mijn idee wordt mijn cpu veel te warm en ik heb geen idee wat ik ermee moet doen.. iemand die mij gerust kan stellen.....

specs:
AMD 2400+ (gekocht maart 2003)
Chaintech Apogee 7njl1
1024 ddr

ik heb inmiddels de cpu koeler al vervangen. ik had een qtec koeler nu zit er een coolermaster jet 7 op en mij is verteld dat dat ding een hele goede was.. duur genoeg overigens..

cpu + qtec was 68-72 graden
cpu + coolermaster jet 7 was in het begin 40-45 (lekker d8 ik), maar nu is hij verhoogd naar 52-62 soms veel temp verschil...

is er iets niet goed met die cpu of hoort dit zo.. ik heb trouwens kappen van kast af... en nog 52+ graden...
Stof tussen de koelribben?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 11:19:
Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe warm mag mijn CPU worden?" :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.