Toon posts:

Toshiba garantie

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een probleem met mijn (nog maar 5 maanden oude) Toshiba laptop, hij heeft 2 jaar pick up and return garantie. Heeft iemand ervaringen met de garantie van Toshiba?
Bv. hoe lang dat hij straks weg is en of het helemaal nix kost etc.
Ik zit eraan te denken om hem naar de winkel te brengen en het hun uit laten zoeken.
Het gaat om een defecte rechterspeaker. Het is niet zo dat ik de speakers vaak gebruik, maar het hoort niet.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:17

Animal_X

Rodin

Sorry, ik zie je probleem niet echt :?
(nog maar 5 maanden oude)

...

hij heeft 2 jaar pick up and return garantie
Je zegt het zelf al...
Reken er maar wel op dat je laptop rond de 3 week kwijt bent.

[ Voor 10% gewijzigd door Animal_X op 05-04-2004 11:19 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
Animal_X schreef op 05 april 2004 @ 11:18:
Sorry, ik zie je probleem niet echt :?

[...]
Je zegt het zelf al...
Reken er maar wel op dat je laptop rond de 3 week kwijt bent.
Ja daarom vraag ik dit, ik wil weten hoelang dat hij weg is en of het werkelijk niks kost.
En ik ga hem denk ik vanmiddag naar de winkel brengen waar ik hem heb gekocht, dan kunnen hun het uitzoeken.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

En kan jij meteen vragen hoe lang het gaat duren :? Waarom dan ook nog is hier posten :?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op 05 april 2004 @ 11:26:
En kan jij meteen vragen hoe lang het gaat duren :? Waarom dan ook nog is hier posten :?
Hallo ik vraag om een ervaring hoor, niet om een precies antwoord!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 11:41:
[...]

Hallo ik vraag om een ervaring hoor, niet om een precies antwoord!
Ik wil je even vriendelijk doch dringend verzoeken niet zo'n toon aan te slaan tegen je mede-gebruikers. Je mag in eerste instantie al blij zijn dat ze hier een reply tikken, of je zelfs al tijd geven, reageer dan niet zo.

Hoe lang een notebook weg blijft kun je gewoon aan de winkel vragen, die hebben immers enorm veel ervaringen met RMA services van bepaalde bedrijven. Bij die pick-up and return garantie komt ook iemand langs om de notebook op te halen, die kun je er ook over vragen.

Oftewel; genoeg methodes om hier achter te komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.