Goh, probeer ik geheel volgens de mooie (en terechte) regeltjes mijn topic sluiting te bespreken via de mail, klopt het mail adres niet
Het gaat om topic [rml][ koffie] grove maling ipv snelfilter, aargh[/rml]
Waar mod dido de boel gesloten. Zijn mail adres dido(at)tweakers(dot)net geeft echter een foutmelding van de mailserver arethusa.webmagix.net. dat het mail adres waar hij naar wordt geforward niet bestaat.
Nuoja, strekking van het mailtje was dat ik niet kan beoordelen of dit topic sg waardig is (mijn id wel, maar goed, wie ben ik om daar over te beslissen), maar of hij dan niet eventueel naar HK kan, want ik zit nog steeds met het probleem
en ik wil zoooo graag ff koffie drinken 
even spamharvestertje pesten
Het gaat om topic [rml][ koffie] grove maling ipv snelfilter, aargh[/rml]
Waar mod dido de boel gesloten. Zijn mail adres dido(at)tweakers(dot)net geeft echter een foutmelding van de mailserver arethusa.webmagix.net. dat het mail adres waar hij naar wordt geforward niet bestaat.
Nuoja, strekking van het mailtje was dat ik niet kan beoordelen of dit topic sg waardig is (mijn id wel, maar goed, wie ben ik om daar over te beslissen), maar of hij dan niet eventueel naar HK kan, want ik zit nog steeds met het probleem
even spamharvestertje pesten
[ Voor 6% gewijzigd door curry684 op 05-04-2004 13:00 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl